Wat te doen als al de vrienden van je vriend jullie relatie niet zien zitten?

Toegevoegd na 44 minuten:
En die vriend durft het daarom niet aan hen (en zijn ouders) te vertellen dat het weer aan is.

14 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

Ik zou me er niets van aantrekken.
Weet een ander wat goed voor jou is?
Heeft de ander kennis van jouw verlangens, je pijn, je verleden?
Je mag zeker kijken naar de dingen die men beweert maar houd je eigen leven zelf in de hand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Hopen dat je vriend zelf sterk genoeg in zijn schoenen staat.
Als dat zo is kunnen jullie samen de wereld aan, en dus zeker ook zijn vriendengroep om hun te bewijzen dat zij fout zijn!!
Sterkte...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar is zonder extra informatie niet zo goed een antwoord op te geven.Waarom zien ze het niet zitten,mogen ze jou niet?Zijn ze bang omdat hun vriend nu minder tijd heeft voor hen?Vinden ze jullie niet bij elkaar passen?Dat zijn allemaal vragen waar wij hier geen antwoord op hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk is het niet, maar het belangrijkst is dat jullie het samen wel zien zitten. Ga er samen gewoon voor en hou ieder je eigen vriendengroep. Soms zullen vrienden niet blij zijn met de keuze van de partner van hun vriend, maar dat is gewoon niet het belangrijkst.

Daarnaast ben ik van mening: echte vrienden kunnen de keuze van hun vriend accepteren en zullen geen problemen maken van de nieuwe partner.

Dus: ga er samen voor en probeer je niets aan te trekken van negatieve dingen van zijn vriendengroep. Moeilijk, maar zeker de moeite waard als jullie gelukkig zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets om geven, totaal in de wind slaan... Er is maar één ding belangrijk en dat is ik... en dan een hele lange tijd niets en dan komt mijn relatie en dan weer een hele tijd niets en dan kinderen en ouders en dan weer een hele lange tijd niets en dan pas vrienden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moeilijk antwoord op te geven zonder meer achtergrondinfo te weten maar heel algemeen gesteld:

Als het tussen jullie goed zit en jullie samen gelukkig zijn dan zou dat het enige moeten zijn wat belangrijk is. Als de vrienden van jouw vriend hem zijn geluk niet gunnen dan zijn het geen echte vrienden.

In praktijk zal het echter voor hem niet makkelijk zijn als hij met zijn vrienden niet over jou kan praten omdat zij de relatie niet zien zitten, dan zit hij als het ware tussen twee vuren in. Feit is echter dat als je een relatie krijgt dat je uiteindelijk ook gezamenlijke vrienden zult krijgen en dan worden zijn 'vrienden van voor de relatie' misschien minder belangrijk. Of ze draaien bij als ze zien hoe goed het gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit was hier ook mijn vraag maar in ons situatie voor beide partijen. we zijn zelfs al uit elkaar geweest door deze probleem want zijn vrienden lagen hem heel nauw aan het hart. we zijn nu 2jaar samen en hij weet nu wat hij aan zijn beste vriend heeft en wat hij aan mij heeft.met mij leeft hij samen, toen het gedaan was tussen ons vingen zijn vrienden hem wel op maar s'avonds kon hij alleen naar huis terwijl de anderen lekker met hun partner naar huis gingen. we hebben het er beiden heel moeilijk mee gehad we zijn blij dat we de feestdagen samen hebben doorstaan zelfs na al die tegenkantingen met die familiefeestjes vooral langs zijn kant. vandaag zijn we thuis gebleven met zijn tweeen en ja de relatie moet echt sterk zijn om dat te overleven want dat is geen simpele zaak.vooral als er iets te doen is zie ik erop om mee te gaan met zijn vrienden! gelukkig zijn er een paar toffe bij en daar trek ik me aan op en ze staan me bij.het enige wat ik vermoed is jaloezie!!! mijn vriend heet het nu goed bij mij na 8jaar alleen te zijn geweest en dat noem ik geen vrienden en dat begint hij nu in te zien.tot een half jaar geleden we hadden toen reeds een relatie van anderhalf jaar kwamen vrienden en fam op de eerste plaats,heb lang en hard gevochten voor de eerste plaats te halen!! dus moed erin!!! maar laat je niet doen,laat je kop niet hangen en laat zien dat je om hem geef...de rest kunnen de bomen in
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier kun je niets aan doen ,ieder zijn leven te laten leiden .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je samen verder door het leven denktte gaan, dan laat je je oude vrienden achter. Als jouw ouders objectieve bezwaren hebben, dan moet je die zeker meewegen, maar ze zijn niet doorslaggevend. Aan de andere kant zijn er een heleboel zaken die een relatie met grote mate van waarschijnlijkheid naar de knoppen kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou me er niet te veel van aantrekken.
als jullie maar gelukkig zijn samen.

ik vind wel dat je vriend dit gewoon eerlijk tegen zijn fam moet vertellen nu is het net of schaamt hij zich ervoor dat hij weer met jou is.
14 jaar geleden
als het echte vrienden zijn houden ze wat afstand op dit gebied,
even het tegenover gestelde:
als die 2 echt voor elkaar gemaakt zijn
komen ze hier wel uit..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hopelijk is je vriend in alle andere zaken wat meer standvastig.
Als hij zich zo laat beïnvloeden door de omgeving dan lijkt dit wel zorgelijk.
Hij kiest voor jouw, oor uit te komen, dan wilde ik weten waarom niet. En waarom de tegen party jouw niet ziet zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou willen weten waarom hij niet eerlijk kan zijn. waarom hij bang is.
het kan erg lastig voor jullie allebei worden als hij je blijft verstoppen voor z'n ouders.
vooral voor je vriend word het dan een moeilijke situatie.
als jij goed voor hem bent waarom keuren zij het dan niet goed??????

succes ermee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen aadacht aan besteden.
Gewoon doorgaan met de relatie als het weer aan is. dus.!