waar kan ik een dating site vinden voor slanke mensen?

voor iedereen is er wel een dating site.. alleen niet voor mensen met ondergewicht!

Toegevoegd na 38 seconden:
of mis ik iets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is ook geen site voor mensen met rood haar, mensen met doorlopende wenkbrauwen, mensen die houden van blauw enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoeld een site voor magere mensen.
Ritsuka
12 jaar geleden
je kunt op elke dating site de profielen met foto's zien van mensen, dan kun je zelf een selectie maken welk lichaamstype je aanspreekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En er zijn sites genoeg voor anorexia-mensen.
Maar die geef ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of mis ik iets ?? Ja ; het besef dat we allemaal verschillend zijn en niet op uiterlijke kenmerken kunnen gaan selecteren. Trouwens, als je maar genoeg ondergewicht hebt, vergaat je zowel de lust in seks als de interesse in andere mensen. Een gespecialiseerde datingsite zou dan ook weinig bestaansmogelijkheden hebben.,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
#Proest# helder en duidelijk marleen (zoals gewoonlijk) de focus op het gewicht door de vraagsteller vind ik overigens een beetje alarmerend, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Een doodnormale vraag hoor, snap de commotie niet van al die social justice warriors onder mij.. Voor iedere datingssite wordt er namelijk standaard gevraagd voor een bepaalde voorkeur. Zo is er namelijk ook een datingssite "alleen voor hogeropgeleiden" wat we dan als hypocriet volk bij elkaar dan maar weer doodgewoon vinden (terwijl in anders nieuws juist wordt besproken over de negatieve benadering van MBO'ers, omdat ze altijd zo in hokjes geplaatst worden). Ook is er een datingssite alléén voor 'exotisch daten' (interracial datingssites) en dat wordt ook normaal gevonden. Dus waarom niet een datingssite voor slankere mensen (ast36850 volgens mij weet jij de definitie van het woord 'slank' niet echt), aangezien zij ook hún 'soortgenoten' proberen te ontmoeten..?

Antwoorden (2)

Neem een gewone datingsite waar je je gewicht moet ingeven. Er zijn zat mannen, die slim-line vrouwen willen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor iedereen is er een datingsite, dus ook voor dunne mensen, mage mensen, dikke mensen, zware mensen.

als jij je in een bepaald hokje wil plaatsen en je gewicht ziet als iets wat je onderscheid van alle anderen kan het lastig worden.

ik weet niet welke kleur haar je hebt? maar dat in combinatie met je gewicht en misschien je schoenmaat is zo nietszeggend en specifiek dat je idd nergens terecht kan om te daten.

bij mijn weten kan je dingen in je profiel zetten, dus zet hier je gewicht neer als dit je uitgangspunt is. het is ook mogelijk om het in je nickname te zetten zodat het voor iedereen duidelijk is.

zou me er niet op vast pinnen overigens. tenzij je een type wil trekken dat enkel afgaat op je gewicht. je bent meer dan een aantal kg toch? je bent een compleet persoon met nog veel meer kenmerken die allemaal de moeite waard zijn.
waarom zou je anderen dan de kans geven om zo selectief naar je te zoeken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prachtig verwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je :)