waar kan ik een dating site vinden voor slanke mensen?

voor iedereen is er wel een dating site.. alleen niet voor mensen met ondergewicht!

Toegevoegd na 38 seconden:
of mis ik iets?

Weet jij het antwoord?

/2500

Neem een gewone datingsite waar je je gewicht moet ingeven. Er zijn zat mannen, die slim-line vrouwen willen.

voor iedereen is er een datingsite, dus ook voor dunne mensen, mage mensen, dikke mensen, zware mensen. als jij je in een bepaald hokje wil plaatsen en je gewicht ziet als iets wat je onderscheid van alle anderen kan het lastig worden. ik weet niet welke kleur haar je hebt? maar dat in combinatie met je gewicht en misschien je schoenmaat is zo nietszeggend en specifiek dat je idd nergens terecht kan om te daten. bij mijn weten kan je dingen in je profiel zetten, dus zet hier je gewicht neer als dit je uitgangspunt is. het is ook mogelijk om het in je nickname te zetten zodat het voor iedereen duidelijk is. zou me er niet op vast pinnen overigens. tenzij je een type wil trekken dat enkel afgaat op je gewicht. je bent meer dan een aantal kg toch? je bent een compleet persoon met nog veel meer kenmerken die allemaal de moeite waard zijn. waarom zou je anderen dan de kans geven om zo selectief naar je te zoeken?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100