wat is goed om te doen?ik vind een meisje leuk en zij zegt dat ze mij ook geweldig vind. ze heeft een verlede en is onzeker.

ik doe me best en zeg lieve dinge tege haar die ik meen en heb haar 40 roze gegeve voor de kerst. ik doe alles rustig aan maar als ieamnd nog goeie surgesties heeft laat het eve weten. haar onzekerheid maakt mij onzeker over onze eventuele toekomst
mvg ....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Nou Dave, zo rustig doe je dat niet aan. Niet iedereen krijgt 40 rozen voor Kerst. Dus, heeft ze iets van zich laten horen na dat mooie boeket was aangekomen? Zo nee, dan ziet het er minder goed uit. En over dat verleden: zit daar niet over in. Een meisje zonder verleden heeft geen toekomst...
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus nu ben je ff weer een vrouw... En toch geloof ik dat niet ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind dit wel een goed antwoord. +1

Andere antwoorden (7)

ga gewoon gezellige dingen met haar doen zonder haar te overladen met cadautjes.
( die rozen zijn lief hoor)
maar ga haar niet `kopen` met cadeus.
ga gewoon gezellige dingen doen waarbij ze zich prettig voelt. heb eerst goed lol met elkaar. ga naar de schaatbaan. bios. of wat ze maar leuk vind. dan heb je iets gezelligs te doen is ze mischien ook minder onzeker omdat ze niet direct hoeft te praten enzo

verder mag je haar best eens iets geven hoor maar overdrijf niet .
liefde is niet te koop, en zou je haar overladen met pakjes vind ze dat mischien ook argwanend ( loverboys doen dat ook)
14 jaar geleden
Als ze een romantisch type is zal ze je cadeau pracgtig vinden,maar is ze dat niet, vindt ze het misschien net te overweldigend. Maar maak je geen zorgen, als zij zegt dat ze je geweldig vindt, moet je misschien ff een stapje terug nemen en haar een move laten maken. Zo zie je meteen of het van haar kant ook oprecht is. En een verleden, ik weet niet wat voor een, maar zolang ze niet vroeger al haar vriendjes vermoordde na de derde date, moet je je niet te veel zorgen maken. Waarschijnlijk heb je zelfs een heel interessant meisje gevonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
streef het niet te krampachtig naar, dat legt ongemerkt toch een druk op haar en uiteindelijk ook op jou.

probeer je eigen onzekerheid te analyseeren en kom in je kracht, dan gaat het vanzelf.
we zijn spiegels voor elkaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon relax blijven en haar de tijd gunnen, dan komt alles goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou het heel rustig aanpakken. Let goed op hoe ze reageert op jouw. Probeer te praten over haar onzekerheid.
Maar niet te hard van stapel lopen is vaak de beste manier.
Altijd eerlijk zijn en laten merken dat je voor haar bent. Dan komt het vast allemaal goed met jullie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je doet het al goed hoor.probeer het alleen niet te overladen... rozen was hartstikke lief!
maar laat haar ook weten dat je er bent voor haar,ook in mindere tijden.dat je een luistered oor wilt bieden maar ook gewoon gezellige dingen met dr wilt doen.
en vooral niks forceren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb ook een verleden dus ik snap haar en joun probleem heel goed.
overladen met cadeotjes help niet (al ik het wel lief)
je moet er voor haar zijn als ze je nodig heb een dikke knuffel helpt en leuster naar haar verhaalen(dingen die gebeurd zijn)
voral niet aan dringen en zechen dat je van haar houd.
en voral niet onzekker zijn want zij maakt jou onzeker maar jij maakt haar dan nog onzekerder of het wel een toekomst zal hebben en ze het wel goed doet in de relatsie.