wat is goed om te doen?ik vind een meisje leuk en zij zegt dat ze mij ook geweldig vind. ze heeft een verlede en is onzeker.

ik doe me best en zeg lieve dinge tege haar die ik meen en heb haar 40 roze gegeve voor de kerst. ik doe alles rustig aan maar als ieamnd nog goeie surgesties heeft laat het eve weten. haar onzekerheid maakt mij onzeker over onze eventuele toekomst
mvg ....

Weet jij het antwoord?

/2500

Als ze een romantisch type is zal ze je cadeau pracgtig vinden,maar is ze dat niet, vindt ze het misschien net te overweldigend. Maar maak je geen zorgen, als zij zegt dat ze je geweldig vindt, moet je misschien ff een stapje terug nemen en haar een move laten maken. Zo zie je meteen of het van haar kant ook oprecht is. En een verleden, ik weet niet wat voor een, maar zolang ze niet vroeger al haar vriendjes vermoordde na de derde date, moet je je niet te veel zorgen maken. Waarschijnlijk heb je zelfs een heel interessant meisje gevonden.

je doet het al goed hoor.probeer het alleen niet te overladen... rozen was hartstikke lief! maar laat haar ook weten dat je er bent voor haar,ook in mindere tijden.dat je een luistered oor wilt bieden maar ook gewoon gezellige dingen met dr wilt doen. en vooral niks forceren...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100