Hoe kun je iemand een leuke en oprechte opsteker sturen na het behalen van een (persoonlijke) overwinning?

Iets waar iemand al heel lang mee worstelt en dat die het eindelijk overwonnen heeft?

Ik ben zo vreselijk blij met/voor haar, maar dat alleen maar zeggen vindt ik momenteel nog zo zwak uitgedrukt in vergelijking met wat ik voor haar meevoel.

Misschien en leuke quote of afbeelding ofzo?

Het gaat dus niet om het behalen van een diploma oid, maar ècht om een persoonlijke 'overwinning'.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Mijn zusje gaf mij, toen ik een persoonlijke overwinning had behaald, een kristallen sterretje, omdat zij vond, dat ik een 'ster' was, die dag....Ik draag het nu nog steeds vaak, maar vooral, als ik iets moet doen waar ik tegenop zie : ik heb het 'toen' gekund, dus dan zal ik het nu ook wel kunnen....dus haar opsteker van die dag blijft een opsteker voor nog láng daarna....Misschien is dit een idee voor jouw 'winnaar'?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, ik was een beetje kort door de bocht met mijn +1 maar jouw idee spreekt mij wel aan. En wat het geven van sterren betreft: dat moet in deze tijd niet zo moeilijk zijn ;-)

Andere antwoorden (10)

Bij Expo heb je leuke kaarten voor zoiets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
stuur ze een leuke kaart via kaartenhuis of halmark of gewoon via de post
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kaartje is sowieso leuk, maar ik denk dat er ook veel andere voorbeelden zijn. Misschien een leuk gedichtje of verhaaltje schrijven, een plaatjesboek, een feestje organiseren, haar mee uit eten nemen, een mooi persoonlijk kado. Naar gelang van wat ze heeft overwonnen en hoezeer ze ermee heeft geworstelt weet je zelf wel het beste hoeveel moeite je wilt doen, maar ik denk dat ieder gebaar, vooral als het persoonlijk is, ontzettend gewaardeerd zal worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb eens iemand een kaart gestuurd met een knuffelbeer erop, en als tekst: dit is geen kaartje maar een knuffel met een postzegel erop. Misschien kun je op de achterkant iets schrijven van top! (ik ben van de kort maar krachtig) de persoon in kwestie weet vast wat je bedoelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou ik niet zo moeilijk vinden. Bij mij thuis zeggen ze altijd dat mijn 'geef klier' kapot is.
Ik geef dus graag kadootjes.
Dat kan een envelop met kaartje en oprecht opbeurende boodschap zijn, maar ook een boek, of een hele mand vol kleine kadootjes.

Zolang ik er bij vertel waarom ik iemand iets kado doe, is men er over het algemeen eeeeerg blij mee :-) Het is uiteindelijk helemaal niet zo moeilijk om mensen echt blij te maken, om ze een positief gevoel te geven, helemaal na overwinning!

gedeelde vreugd is dubbele vreugd!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel eigenlijk vooral te zeggen dat het kado wat je zelf bedenkt, opleukt en geeft het meest gewaardeerd wordt. De waardering op zich.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit zou mijn antwoord kunnen zijn +1
Ja, waarom niet? Als iemand dat voor mij deed zou ik nog trotser op mezelf zijn en zou ik blij met die bevestiging dat een ander ook zo trots op me is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet het per post verstuurd worden of per e-mail?
Dat maak ik op uit jou vraag...
Zo niet...kijk eens bij een slijterij die hebben ook leuke flessen wijn met een speciaal etiket erop.
of bij een snoepwinkel-hele leuke dozen waar bon-bons of drop of snoep inkan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een geurkaars met een leuke tekst of een ballon verzenden met tekst.Op deze website vind je leuke toepasselijke cadeautjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou een prachtige bos bloemen kopen met een kaartje er bij .Met een uitnodiging voor een lekker etentje buitenshuis of bij jezelf thuis ,als je lekker kunt koken.;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij winkels waar ze wierook enzo verkopen (weet de officiële naam zo snel niet voor die winkels) hebben ze vaak kadootjes die net wat dieper gaan.
Wat ik ook heel leuk vind zijn engel-sleutelhangers. Die verkopen ze o.a. bij Intertoys. Hele leuke, zilveren sleutelhangers met teksten als; 'jij bent mijn engel'. Die zijn echt leuk en ze zal het vaak zien, en dus terugdenken aan de opsteker die ze van je kreeg!