Als je aan een kind zou vragen wat hij later wil worden en hij geeft als antwoord cowboy of piloot hoe zou je dan zo'n kind beoordelen .

Toegevoegd na 12 minuten:
Dus het heeft geen gevolgen voor het kind voor later waar je bang voor hoeft te zijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je het al zou beoordelen ?? dan kan je dat als normaal beoordelen vind ik. Het is immers een kind. De leraar van mijn kind van 8 vroeg wat hij later wilde worden en mijn zoon antwoorden ; drummer. Hij werd hierop direct afgerekend door zijn leraar. Ik heb een gesprek met zijn leraar gehad en gevraagd waar hij het recht vandaan had om de droom van mijn zoon onderuit te halen.

Als een kind van een jaar of 14 zou zeggen dat hij cowboy wil worden zou ik me wel zorgen maken. Tenzij hij echt een farm wil gaan runnen in de VS. Voor de rest: laat een kind lekker zijn fantasie hebben en leven op de "simpele" manier waarop hij/zij in het leven staat. Het leven wordt straks al moeilijk genoeg. Mijn zoontje van 9 dacht 2 jaar geleden nog dat er ergens op de aarde nog steeds dinosaurussen leefden en afgelopen weekend was hij zo verbaasd over een optreden van Hans Klok dat hij nu echt denkt dat die man kan toveren. Heerlijk toch, dat ongecompliceerde? Ik zou willen dat meer mensen zo in het leven stonden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100