Waar praten (de meeste) mannen nou eigenlijk met elkaar over als ze samen zijn?

Behalve voetbal en vrouwen dan hè!
Waar hebben ze het dan over? Wat delen ze samen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.4K

Het beste antwoord

Wellicht is dit aardig?

http://www.menshealth.nl/Psyche/Artikelen/Psyche-tonen-op-pagina/Jouw-gedachten.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Het vermogen en de acceleratiesnelheid van hun auto/motor zijn vaak favoriet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over werk en techniek van dingen, meestal een beetje onzinnige gezwets over wat ze weten of verteld is, maar vooral lekker lachen, en grappen maken over het uiterlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je het ook over voetbal hebben dan?

grapje, maar mannen kunnen het ook over alles hebben, het werk, de kinderen en over auto's maar politiek is en blijft ook altijd interessant?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal over de zin des levens en al het spirituele daaromheen. Kinderen en daarnaast natuurlijk over culinaire zaken.

wat er dus eigenlijk op neerkomt;
vrouwen, sex, auto's die ongelofelijk hard gaan, dat er bijna geen parkeerplaats bij school meer is en wat hun vrouw gisteren nu weer op tafel zette.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Werk
- Auto's
- Gadgets
- Vrouwen
- Seks
- Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al deze antwoorden zijn zeker beantwoord door vrouwen? Wat een onzin!

Het ligt er aan in welk sociaal milieu je je bevindt, maar ik heb het over van alles en nog wat met mijn mannelijke vrienden. Politiek, telefoons, school, stage.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak over de actualiteit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Wat delen ze samen?"
Gaan we schelden? ;-)
Voordat er enge dingen als gevoelens gedeeld worden moet er eerst een lading alcohol in.

Tot die tijd gaat het over van alles en nog wat en net zo vaak eigenlijk nergens over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We hebben het vaak over kinderen, familie, uitgaan, zuipen en het meest maken we grappen over onze schoonfamilie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Auto's, muziek, werk, technologie etc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu doe je net of MANNEN 1 ding zijn met 1 mening, 1 soort belangstelling en 1 niveau

Mannen verschillen onderling net zo veel als vrouwen en er zijn mannen die dol zijn op (wat men) vrouwendingen (noemt).

en mannen die dol zijn op stoer, en/of op intellectueel en/of op sport en er zijn er ook met een mega brede belangstelling en die praten overal over

En dan heb je in al die groepen nog JONGE mannen, OUDE mannen en alles wat er tussenin zit, die praten ECHT niet allemaal over hetzelfde

Dus als je een speciale doelgroep aanwijst, kun je leuke lijstjes krijgen waar die groep het mogelijk over heeft.

Zo niet zou ik zeggen: over (bijna) ALLES