Het klikt absoluut niet tussen de vriendin van mijn broer en mij, wat nu ?

Mijn moeder is helemaal gek op die meid, maar ik ken haar al lang en ze is heel anders dan hoe ze zich voor doet.
Zij heeft een grote mond en moet altijd haar zin krijgen , mijn broer is een hele lieve jonge hij durft geen nee te zeggen. Ik ben bang dat ze hem gebruikt...
Sinds hun iets hebben is mijn broer ook heel erg veranderd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.1K

Het beste antwoord

Weet je zeker dat je niet jaloers bent? Ze neemt tenslotte veel ruimte in bij je broer.

Als je zeker weet dat je dat niet bent, dan hier het advies:
Doe als je moeder, prijs haar de hemel in. Vraag haar bij alle uitjes en feestjes in jullie familie. En heb vertrouwen dat je broer dan zelf zal zien. wat hij nu niet ziet.
Echt waar, het werkt!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

het verstandigste is wat afstand houden, en je er niet mee bemoeien.
je broer is verliefd, en zal geen kwaad over haar willen horen.
straks heb je ruzie met hem, en ben je verder van huis.
laat hem zijn eigen fouten maar maken, daar leer je het meest van.
14 jaar geleden
tja meid dat gaat zo ,ik denk dat je dat moet accepteren.
Het zijnmoeilijke dingen. Jou broer maakt zijn eigen keuzes en bepaald wat goed voor hem is.
Om je broer niet kwijt te raken, accepteer zijn leven en geniet van jou leven. Laat het voor als het is.
Probeer positief te kijken dat het zijn keuze is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thanks kwebbel ;)
lees de voorgaande antwoorden daar kun je al iets mee.ik wil eraan toevoegen,als dat meisje zo is als jij zegt,dan openen je broers ogen vanzelf wel.nu ziet hij het nog niet omdat hij nog hevig verliefd is,maar na een paar maanden zijn de scherpe kantjes daar vanaf en ontdekt hij de botte(rotte) plekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ellis, vervelend dat het niet tussen jou en je schoonzus in spe klikt. Maar eerlijk gezegd is er weinig dat je kunt doen. Behalve de keus van je broer respecteren en ze alle geluk van de wereld toewensen.

Zelfs ALS je er al iets aan zou kunnen doen, zou ik het laten als ik jou was. Je hebt grote kans dat je daarmee ook de relatie tussen jou en je broer schaadt. Liefde maakt blind, Dus je broer staat zeker niet open voor negatief commentaar op zijn vriendin.

Als ze zich werkelijk anders voor doet dan ze is, houdt ze het echt niet lang vol en valt ze vanzelf door de mand. Dan heeft jouw broer je hard nodig.

Of misschien valt ze wel mee.. geef haar.. en daarmee de relatie tussen jezelf en je broer in ieder geval een kans.

Vraag jezelf ook even af hoeveel jij je er van aan zou trekken als jouw broer jouw vriendje niet leuk vindt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mooi antwoord+