Hoe hou je een huwelijk goed?

Mijn man en ik hebben het goed samen terwijl we vaak om ons heen huwelijken uit elkaar zien vallen,vaak zie je dat wel al aan komen maar soms ook totaal onverwacht.
Wij zijn nu 11 en een half jaar getrouwd,en het is nog steeds even gezellig als in het begin.Hoe kan het dan toch dat het zo vaak mis gaat?

Toegevoegd na 9 uur:
mijn vraag is dus waarom het zo vaak mis gaat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Als ik uit eigen ervaring mag spreken gaat het vaak mis door slechte communicatie.
Partners spreken zich niet goed uit over zaken en naarmate de relatie langer duurt gaan ze hierdoor uit elkaar groeien, totdat je erachter komt dat je geen relatie meer hebt.
Probeer goed met elkaar te blijven communiceren en elkaar te verrassen, maar blijkbaar werkt dat al goed bij jullie....goede zaak!!

In mijn tweede relatie draait alles om communiceren en zit ik honderd keer beter in mijn vel dan eerder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet niet alleen maar praten hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha dat weet ik, maar de rest ging vanzelf
Praatjes vullen geen............
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh gelukkig ik ging me al zorgen maken;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou ja...zeker niet nodig!! Als ze iets anders uitvinden voor de voortplanting blijf ik dit, als hobby, er gewoon bij doen!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL...

Andere antwoorden (5)

Je kunt niets over anderen zeggen, dat zie je maar weer...

En je kunt geen huwelijk goed houden, want daar heb je er twee voor nodig...

En bij jullie is dat anders, jullie houden van elkaar...
En houden van, echt houden van, dat is een van de weinige fenomenen in de natuur die wel een begin kennen en geen einde...
Dus als je merkt dat je houden van stopt ooit, weet dan dat het geen echte liefde was maar iets heel anders...

:-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het door beiden gedeeld wordt en niet van één kant komt, nee hoor dan houdt het stand...
Het antwoord op jouw vraag ken je zelf denk ik erg goed!
Gefeliciteerd met je gode huwelijk! Houden zo!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door te geven en te nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Respect
Vertrouw
Je zelf zijn
Aanvaarden.
En geven zonder dat je iets terug voor krijgt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
elkaar vertrouwen is het belangrijkst,en dan pas de liefde.