Hoe hou je een huwelijk goed?

Mijn man en ik hebben het goed samen terwijl we vaak om ons heen huwelijken uit elkaar zien vallen,vaak zie je dat wel al aan komen maar soms ook totaal onverwacht.
Wij zijn nu 11 en een half jaar getrouwd,en het is nog steeds even gezellig als in het begin.Hoe kan het dan toch dat het zo vaak mis gaat?

Toegevoegd na 9 uur:
mijn vraag is dus waarom het zo vaak mis gaat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als ik uit eigen ervaring mag spreken gaat het vaak mis door slechte communicatie. Partners spreken zich niet goed uit over zaken en naarmate de relatie langer duurt gaan ze hierdoor uit elkaar groeien, totdat je erachter komt dat je geen relatie meer hebt. Probeer goed met elkaar te blijven communiceren en elkaar te verrassen, maar blijkbaar werkt dat al goed bij jullie....goede zaak!! In mijn tweede relatie draait alles om communiceren en zit ik honderd keer beter in mijn vel dan eerder.

Je kunt niets over anderen zeggen, dat zie je maar weer... En je kunt geen huwelijk goed houden, want daar heb je er twee voor nodig... En bij jullie is dat anders, jullie houden van elkaar... En houden van, echt houden van, dat is een van de weinige fenomenen in de natuur die wel een begin kennen en geen einde... Dus als je merkt dat je houden van stopt ooit, weet dan dat het geen echte liefde was maar iets heel anders... :-))

Door te geven en te nemen.

Respect Vertrouw Je zelf zijn Aanvaarden. En geven zonder dat je iets terug voor krijgt...

elkaar vertrouwen is het belangrijkst,en dan pas de liefde.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100