Kent u misschien een goede datingsite voor een man van 40 jaar? Met een redelijk niveau maar toch niet erg duur.

Ik heb ervaringen met Relatieplanet, Badoo, E-matching en Parship. Het niveau van RP en Badoo is iets te laag. De interface van EM is niet zo handig. Parship is erg duur. Dank!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

knuzz kan je gewoon met elkaar praten kost niets en ze hebben eens per maand en gezellig strand feest heel leuk veel geluk in zoeken gr corrie

Datingaxa.nl en Pepper.nl zijn gratis dating sites. Als je betalen wil, dan is er ook nog Lexa.nl Toegevoegd na 5 uur: Ik heb badoo ook geprobeerd, vond ik een beetje leuk. Knuz heb ik ook geprobeerd, maar de meeste vrouwen die ik tegen kwam daar, zeiden allemaal dat ze niet op zoek waren... dat ze op de site waren alleen maar voor de gezelligheid en om nieuwe vrienden te maken. Sommigen hadden zelfs al een relatie. Dan snap ik niet wat ze op een dating site doen?

Gratis is niet altijd goed voor datingsites, er zullen dan vast veel mensen gewoon voor de grap en gein zoiets aanmaaken. Ik heb in mijn link een datingsite toegevoegd welke zegt voor hoger opgeleiden te zijn.

Een paar goede kennissen van mijn ouders hebben hun ware gevonden bij www.lexa.nl. Misschien daar eens gaan kijken.

www.knuz.nl is een gratis datingsite. Je komt daar alle niveau,s tegen. Ik heb daar verschillende mensen ontmoet die hoog opgeleid zijn. Succes hoor !

Ik heb zelf goede ervaringen met Netsamen, ik kom daar inspirerende en intelligente mensen tegen.

Bronnen:
http://www.netsamen.nl/spirituele-community

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100