Wat is jouw grappigste/leukste/stoerste/domste openingszin?

En heb je het ook wel es gebruikt?
Zie bijvoorbeeld:

Ben jij niet moe? Je loopt al uren rondjes in mijn gedachten.

Voor een man: Jij hebt een opening en ik heb zin
Voor een vrouw: Ik heb een opening en jij hebt zin

Deed het pijn? Toen je uit de hemel viel...

Ik wou dat ik een traan was, geboren worden in je ogen, leven op je wangen en sterven op je lippen.

Geloof je in liefde op het eerste gezicht, of moet ik nog een keer langslopen?

Men zegt dat kussen de taal van de liefde is. Zin in een kleine conversatie?

Als de enige plaats waar ik je kon zien in m'n dromen was, zou ik eeuwig slapen.

Zo fout eigenlijk hahahaha

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Grijp hem vol in zijn kruis en vraag: Sorry is deze plaats bezet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ik heb geen openings zin, maar ik heb zin in je opening!

Toegevoegd na 28 seconden:
(nooit zelf gebruikt trouwens, te verlegen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is je vader een dief? Wie heeft er ander de sterren uit de hemel gejat en ze in jouw ogen gezet?

Alleen als geintje gebruikt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mega mega gemgafout. Ik zou ze als ik jou was niet allemaal uit mijn hoofd gaan leren om te gebruiken, want mannen die daarmee aan komen kakken hebben mijns inziens bij vóórbaat de wedstrijd al verloren ; zooooo zielig. Hooguit komt de originele bedenker er eenmalig me weg. Als het spontaan klonk.

Ik had vroeger trouwens helemaal geen openingszin nodig. Als ik wat leuks zag staan, liep ik er gewoon heen en vroeg : bij jou of bij mij ? :lol:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij jou of bij mij... das eigenlijk ook een openingszin he :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens Marleen. Naast de afgezaagheid van sommige zinnen, zitten er hier ook zinnen tussen die de persoon die ze tegen me uitsprak ofwel een nat pak van mijn drankje ofwel een gloeiende wang van een tik op zou leveren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha, ja heb je helemala gelijk in. En de categorie vuurtje ?? (inmiddels vervangen door het vreselijke biertje ??) is het natuurlijk ook niet helemaal. In Spanje zeiden we : die rook boven je hoofd, is dat van je sigaret, of ben jij zo heet ?? Maar die doet het in die rookvrije kroegen tegenwoordig natuurlijk ook niet meer.....
zoekend rondlopen, dan naar diegene heen lopen en zeggen: Sorry ik ben mijn openingszin het zoeken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn huidige lover, waar ik met een groepje mensen die elkaar allemaal nog niet goed kenden (werk) mee uit was, bracht het zoveelste 'rondje', keek me in de ogen, en zei op konversatie-toon : 'ik vind jou leuk', zette nog wat drankjes neer, en ging weer op z'n plekje zitten......

Dat is nu 8 jaar geleden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Lizzy;

"Weet jij misschien een goeie openingszin?".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een hele foute!

Bier of neuken, het bier is trouwens op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ken ik jou niet ergens van?

Jahaha, dat is een dijenkletser hè
14 jaar geleden
Hoe wil je je eitje morgenvroeg? Gekookt, gebakken of bevrucht?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wist niet wat liefde betekende, maar toen ik jou zag voelt ik het meteen. Hahaha.!!!