Kan een relatie werken met een goede vriendin?

Hoi, Ik ben er achter gekomen dat een goede vriendin van me heeft wel gevoelens voor mij,
ik vind het ook een leuk meisje, alleen twijfelt ze heel erg. Want ze zegt me niet te kunnen geven wat ik er van verwacht en ze is bang dat onze vriendschap kapot gaat. Wat moet ik nu doen? Ik vind het een leuk meisje en wil er wel voor gaan, maar ze heeft ook wel een punt! vriendschap is ook belangrijk maar misschien laat je dan wel iets heel moois schieten? Kan ik haar overtuigen of niet, met bijvoorbeeld een date, dat we echt met z'n 2e zijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Veel hele goede relaties komen voort uit geode vriendschappen. Maar ook veel goede relaties kunnen stuklopen. Jouw antwoord is het antwoord op de vraag: Wat vind je belangrijker: 'Had ik maar de stap genomen?' of 'Waarom heb ik dat gedaan!?' Persoonlijk zou ik niet forceren, maar gewoon aandacht aan haar blijven besteden. Dan komt die vonk vanzelf, als het zo moet zijn.

Alijd kan je 'afspreken' dat je nooit met ruzie uit elkaar zal gaan en altijd vrienden blijven, als je niets meer voor haar voelt wordt het net als vr vroeger

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100