als een obsessie, kan dan aan niks anders meer denken dan aan die ene en zal ook alles doen om bij diegene in de buurt te kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alsof je plots een paar kilo lichter bent geworden, en extra vrolijk ook.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je zegt: "Ik hou van bloemen," maar je plukt ze. Je zegt: "Ik hou van dieren," maar je eet ze. Nu ben ik bang dat je zegt: "Ik hou van jou".

Liefde.......
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het constant aan diegene moeten denken, het aparte geoel in je maag het gevoel alles aan te kunnen en heerlijk kunnen dromen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Enerzijds is er dat ongelooflijk gevoel van het zich volledig onvoorwaardelijk geven aan de ander, en anderzijds het totaal negeren van de buitenwereld. Verliefd zijn is alleen het mooie zien zonder enig relativeringsvermogen. Je eet niet meer, je kunt niet meer denken, je slaapt niet meer : de geliefde wordt geïdealiseerd tot het uiterste.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een apart gevoel in je buik, alleen maar aan die persoon denken, over die persoon dromen, niet opletten tijdens wiskunde (omdat je met je gedachten bij die ander zit), heel overvrolijk zijn en nog een tal van andere gevoelens
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Idd, als een obsessie
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Héél veel denken aan die bepaalde persoon.
Draaiende magen en vliegende vlinders. ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heerlijk warm van binnen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb dan altijd het gevoel als of er geen kwaad meer in de wereld is. Ik ben verschrikkelijk vrolijk en zou als ik wil gewoon midden op straat gaan huppelen, dansen, zingen, schreeuwen! Ik luister alle muziek waar ik gelukkig van wordt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een soort tinteling in je lichaam.
Bronnen: