Waarom kunnen voornamelijk mannen makkelijker one night stands hebben?

hoe kan iemand nou zoiets intiems delen met iemand waar hij niet echt verliefd op is of van houd?

en vreemdgaan tijdens een relatie...

(ja.. het kan ook een zij zijn inderdaad) ;-)

Weet jij het antwoord?

/2500

Misschien is het ook zo dat mannen er eerder mee te koop lopen dat ze een one night stand hebben gehad. Als man ben je de stoere bink, de vrouwenverslinder zeg maar. Als vrouw word je uitgemaakt voor sloerie, afgelikte boterham. Tenminste, dit was in mijn tijd zo. Ik ben inmiddels 38, de tijden veranderen, dus ik weet niet of dit nu nog geld. Maar dat zou ook een reden kunnen zijn. Puur vanuit de voortplanting gezien, is het natuurlijk ook nog zo dat mannen in principe duizenden nakomelingen kunnen verwekken, dus minder kritisch hoeven te zijn. Een vrouw kan in haar leven beduidend minder nakomelingen voortbrengen en is daardoor dus kritischer.

Ik denk inderdaad dat het voor mannen makkelijker is... Ik denk dat het emotioneel gezien makkelijker is om het geslachtsdeel bij iemand binnen te brengen dan om iemand binnen je lijf toe te laten. Die handeling is intiemer.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100