hoe weet je wanneer je moeder een nieuwe vriend heeft?

mijn moeder is sinds een tijdje gescheiden met mijn vader en nu was er een vriendin en hoorde ik sowiets van ; zit er een klik tussen jullie? ik vond het een beetje vaag want die vriendin draaide zich ineens weg toen ze mij hoorde.
later hoorde ik ook ; misschien vanavond ofzow. vanavond ga ik bij mijn vriendin slapen dus misschien gaat ze er vanavond heen.
WEEET IIEMAND WAT IK NU MOET?????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Het beste wat je kan doen is je er niet mee bemoeien. Dat is natuurlijk verschrikkelijk moeilijk, want het is JOUW moeder.
Maar je moeder is eigenlijk helemaal niet van jou, ze is van zichzelf... en ze heeft recht op een invulling van haar leven zoals die het beste voor haar is. Wees niet bang dat er voor jou geen plaats meer is, wees blij dat je moeder gelukkiger kan worden. Laat haar maar haar gang gaan!
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dikke +
Als je er bezorgd over bent, kan je het best eens vragen. Misschien durft ze het niet te vertellen omdat ze bang is dat je het heel erg vindt, maar dan kan je haar uitleggen dat het niet erg is, maar dat je het uit bezorgdheid liever wel weet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vragen aan je moeder of dat klopt wat je denkt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Erover praten kan geen kwaad, maar de vraag is waarom ze het misschien verbergt als het zo moest zijn, en waarom vertelt ze het niet aan jou, wat is de reden?
Kenmerken: als ze zich meer opmaakt, zich anders gedraagt, meer goedlachs is geworden....sexy kledij draagt.....kortom, is haar gedrag verandert?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien wil je moeder gewoon zeker weten dat ze iemand gevonden heeft waar ze echt iets mee wil voordat ze het verteld.
(ik heb nu met mijn moeder precies hetzelfde)
succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt mij dat je het beste antwoord krijgt als je het aan je moeder vraagt , zij weet het antwoord