Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je nog een contactadvertentie plaatsen?

Ik ben op zoek naar een leuke man, maar ik wil graag echte brieven ontvangen. Weet iemand in welke krant of magazine je nog contactadvertenties kunt plaatsen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
10.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Koopjeskrant
Streekkrant
Passe partout ( rondom )

Deze 3 daar dacht ik meteen aan.
Er zullen er wel meer zijn.
Al heb ik soms wel mijn bedenkingen bij 'wat exact' ze onder contact nog verstaan.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Je kunt in een gewone krant als het Algemeen Dagblad, de Telegraaf, de Volkskrant, de Trouw of het Parool nog steeds advertenties plaatsen, daarnaast is er niet zo veel, tenminste als je weinig risico wilt lopen en niet zoveel geld wilt/kunt betalen.

In het plaatselijke sufferdje staan deze advertenties ook en zelfs als je online zoekt
kun je natuurlijk toch om schriftelijk "zwart op wit" antwoord vragen.

Misschien krijg je wel antwoord van andere mannen als je laat weten het niet te waarderen anders antwoord te krijgen, dat is helemaal geen gek idee!

Succes :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gratis contactadvertenties kun je plaatsen op briefondernummer.nl. Een nieuw platform dat zich er helemaal op richt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding