Ja in je gewone bagage mag je vloeistoffen onbeperkt meenemen. De restrictie van 100ml in doorzichtige verpakking geld alleen voor handbagage.
Ook mag je in je handbagage als het medisch noodzakelijk is drinkvoeding meenemen. Wel een medische verklaring meenemen. En van te voren melden bij het vliegpersoneel.

Kijk ook eens bij de bron voor de algemene regels die schiphol ook handhaaft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als aanvulling, je mag babyvoeding wel gewoon meenemen. Heb je geen verklaring voor nodig.

Verder mag het in je bagage wel. Die wordt overigens niet per definitie gescant dus men weet het niet eens.

Controleer wel of het op de lijst van toegestane producten van Marokko staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je schrijft niet hoe lang je gaat, maar 5 flesjes per dag is natuurlijk wél een heel gewicht in je koffer ! En als het glazen flesjes zijn, moet je ze natuurlijk heel goed verpakken.....
De luchtvaartmaatschappijen houden zich sinds de kredietcrisis heel streng aan de gewicht-regel van je koffer.
En de beladers gaan soms niet al te zachtzinnig om met bagage, als ze die van de karretjes op de lopende band naar het ruim tillen.
Fijne tijd in Marokko !!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hoor dat mag als je er maar geen dubbele bodem erin maakt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je mag geen drinken van thuis meeemen ben naar maljorca geweest en verbij de doewane mag je wel drinken kopen dan brengt het op voor hun en daar is het dan duur koop op het vliegtuig u drinken dan want water is daarop zelfs gratis
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt eraan in welke bagage je het doet, is het je laadbagage of je handbagage.
In laadbagage mag vloeistof, in handbagage geldt een hoeveelheid van vloeistof, niet meer dan 100 ml.
Je kan wel bij je huisarts een brief vragen, dat je dit om gezondheidsredenen mee moet nemen en dat je het niet in het buitenland kan krijgen. Laat dit wel van te voren zien, bij de beveiligingsmensen, want anders kan het zo ingenomen worden.

succes