Een vriendin van mijn ex wil langskomen bij me om wijn te drinken en kletsen. Wat zou ze van me willen?

Ik ken haar eigenlijk niet heel erg goed, hebben nog nooit samen een lang gesprek gehad. Nu mailt ze me of ze eens langs kan komen om bij te kletsen en een wijntje te doen.
Wat zou dit kunnen betekenen? Vind haar erg leuk.

Toegevoegd na 2 uur:
Mijn ex-vriendin is overigens onlangs onverwacht overleden. Onze relatie was al enige jaren voorbij.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

dat klinkt heel goed joh!en ook is het alleen om even bij te kletsen,ze zoekt toch toenadering en dat is al iets positiefs,dat doet ze niet zomaar......toi toi toi

Ik denk dat ze na de wijn je lichaam wil!

Het zou niet de eerste keer zijn dat een vriend(in) van één van twee exen een tijdje wacht na een "break up" om dan een "move" te maken. Ik zeg niet dat het zo is, maar de uitnodiging klinkt er wel naar. Een wijntje drinken klinkt gezellig en als je haar leuk vindt, zou ik het vooral doen. Als je toe bent aan een leuke nieuwe romance kun je het op je af laten komen en kijken wat ze wil. Als je daar nog niet aan toe bent, maar het wel leuk vindt om haar beter te leren kennen, dan zou ik dat vooraf laten weten. Dan kan zij ook kiezen wat ze wil en wordt het niet ongemakkelijk. Mocht je inderdaad gaan afspreken, dan wens ik je veel plezier!

Ze komt je vertellen wat voor verdriet je haar vriendin hebt aangedaan, ze heeft van haar begrepen dat jij helemaal niet tegen wijn kan en wil je op deze manier in de val lokken. Nadat het eerste glas op is, komen de handboeien en het zweepje te voorschijn. Niet veel later gaat de bel en staat je ex voor de deur en gaan ze je lekker samen lopen afranselen. Of... tja, misschien heeft je ex wel zo over je opgeschept dat ze dat met eigen ogen wil zien en met eigen andere onderdelen wil voelen. We horen uiteraard graag welke van de twee het geworden is :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100