Mijn schoonmoeder maakt mij zwart, achter mijn rug om, wat kan ik er tegen doen?

Mijn schoonmoeder zegt steeds tegen mijn vriend dat ze niet begrijpt, waarom hij een relatie met mij heeft. Want volgens haar ben ik niet knap en slim en heeft ze geen begrip voor mijn situatie! Ze weet dat ik een moeilijke tijd achter de rug heb en ze wilt niet geloven dat een kat in het nauw rare sprongen maakt. Ik heb het idee dat ze me niet mag en vind dit vervelend. Heeft iemand een tip, wat je het beste in zo'n situatie kan doen? Want ze doet alles achter mijn rug om en communiceert er niet met mij over.

Weet jij het antwoord?

/2500

Doet ze dat met verf?

Als mij dit zou gebeuren zou ik haar hier op aanspreken dat als ze wat te melden heeft over mij dat ze dan recht in mijn gezicht kan doen en anders d'r mond moet houden , daarbij zou het toch ook is tijd worden dat ze accepteerd dat haar zoon gelukkig is met jou en daar moet ze maar mee leren leven.

Wat bij mij geholpen heeft is dat ik personen die mij dit flikten, bij anderen prees voor hun goede eigenschappen. Op enig moment komt dit hen ter ore en dan kan haar kwade tong weleens verstommen. mensen die geprezen worden en zelf rottigheid uitbraken, maken zichzelf ten schande. Dat noemen ze ook wel hete kolen stapelen.....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100