wederzijdse chemie tussen man en vrouw waar de vriendin van die man bij is, en dat ook semi openlijk laten merken, is dat tactloos? of is dat normaal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult hierbij toch echt moeten vertellen wát er precies gebeurt. Dit kan variëren van een klik en leuk met elkaar omgaan tot zwoele blikken, seksuele opmerkingen en ongepast aanraken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alledrie

Antwoorden (5)

Als de vriendin daarvan op de hoogte is, dit geen probleem vindt en de man en vrouw de grenzen bewaken, is dat geen probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals jij het sec stelt, vind ik het niet normaal, maar bijzonder kwetsend voor de vriendin in kwestie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+, kwetsend en respectloos
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
precies! (wat een geSUUS;-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun jij dan de situatie goed inschatten zoals ze het 'zo sec stelt'? Ik heb het idee dat het zo'n beetje alles van elkaar gewoon aardig vinden of goed met elkaar op kunnen schieten tot elkaar half aflebberen kan zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit was mijn antwoord op deze situatie.
Ligt eraan wat voor chemie het is lijkt me. Als het 'gewoon klikt', lijkt het me geen enkel probleem.
Als het (veel) verder gaat dan dat, zou ik me een beetje inhouden.
Door hoe je de vraag stelt en omdat je het over "semi-openlijk" hebt, wek je (bij mij) de indruk dat het verder gaat dan chemie, wat 'gewoon' vriendschap is toch geen enkel probleem? Dat kan gebeuren, maar dan zul je moeten afwegen wat je wilt, en welke risico's je wilt nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mij lijkt het erg kwetsend tegenover zijn vriendin, van jou en van die man uit, naar zijn vriendin toe. Maar ik hecht persoonlijk nogal veel waarde aan trouw 'en dat soort dingen'. Er zijn natuurlijk ook mensen die daar luchtiger tegenover staan. Kijk een beetje naar wat voor persoon/type die vriendin is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ach ja,..het hangt van jullie onderlinge relatie af. Hoe bekijk je de vriendin? hoe denk je dat haar man zijn vriendin bekijkt.
Als je weet dat de vriendin dit niet leuk vindt, dan is het tactloos en weinig respectvol naar jezelf, naar hem en naar haar toe.
Geeft de vriendin in kwestie hier niets over om wat voor reden dan ook dan wordt alles heel anders. Als zij het niet erg vindt dan is het normaal.

Maar goed, dat je deze vraag al stelt geeft eigenlijk al aan dat je vindt dat je een grens bent overgegaan, als je de vrouw bent met de chemie.