Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je met iemand gelukkig worden, als je partner nu al roept nog niet te weten of hij/zij grenzeloos van je kan houden?

Mijn vriend en ik waren een paar daagjes weg gegaan in de hoop dat het beter zou gaan met onze tien maanden durige relatie. Helaas heeft het niet mogen baten.. We zijn er nog steeds niet uit en kunnen elkaar gewoon niet loslaten.

Mijn vriend vertelde mij dat hij liever niet met een ander opnieuw wil beginnen (het kost teveel tijd om iemand te leren kennen), hij zegt dat we niet voor niets bij elkaar zijn gekomen, hij zei dat hij mij niet kan missen, etc., maar toch ergert hij aan het feit dat hij vaak en meer uitgeeft voor ons dan ik (hij werkt al, ik studeer nog en heb een studieschuld). Bovendien wil hij wel met mij naar bed, maar vindt hij mij daarvoor te kwetsbaar nu het niet goed gaat met de relatie en ik een wij hebben een kindje willen, maar gezien de omstandigheden dit belemmert.

Ik ben radeloos. Toch vind ik bovenstaande vraag doorslaggevend voor mijn keuze die ik liever niet wil maken. Ik hou erg veel van hem, maar als het niet gaat, dan gaat het niet.. :(

Toegevoegd na 7 minuten:
Sorry, ik zie dat er iets is misgegaan.. De laatste zin in de tweede alinea moet zijn: bovendien wil hij wel met mij naar bed, maar vindt hij mij te kwetsbaar nu het niet goed gaat met de relatie en wij beiden een kindje willen, maar gezien de voornoemde omstandigheden dit belemmert.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Ritsuka
12 jaar geleden
Vind ik ook Torrie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Torrie

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord