hallo ik ben een jongen van 16 jaar oud ik heb een vraagje

meeste van mijn vrienden hebbben wel een vriendin maar ik niet ? en ik wil ook verliefd worden op een meisje maar dat doe ik niet zo graag maar ben ik te vroeg om een vriendin te hebben of moet ik opschieten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (15)

Over een paar dagen zijn ze uitverkocht heb ik gehoord...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk...als je verliefd wordt...dan is dat precies op tijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verliefd worden op een meisje gaat vanzelf, als je daar aan toe bent natuurlijk.
er is nog tijd genoeg voor je, ik zou het lekker rustig aan doen als ik jou was..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, tegenwoordig is er zoveel druk van de omgeving, dat je denkt dat je verkering MOET hebben rond die leeftijd, maar doe rustig aan, het komt vanzelf.
Jongen, jongen toch.

geniet toch lekker van het vrijgezellen leven, man.
laat die vrienden nou maar lekker onder de plak zitten; jij weet wel beter, toch?

verliefd worden komt vanzelf en nooit te laat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wees blij dat je nog geen zin hebt om verliefd te worden.
Dat is een heel gedoe hoor, een berg met gezeur, altijd maar met die meiden rekening houden en het kost bakken met geld.
Maar trouwens verliefd worden gebeurt van zelf en als je dat ben, dan weet je het echt heeeeeeeeeeel zeker.
Kan nog wel even duren hoor en opschieten hoef je nog lange niet, pas over 10 jaar zou ik me zorgen gaan maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 dan is hij nog pas 26...maar inderdaad veel beter;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het kan ook bakken met geld opleveren hoor.... als je verliefd wordt op een heel rijk exemplaar :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jouw overkomen?
Laat je niet door je vrienden drukken.
Ik heb zelf mijn eerste vriend gekregen toen ik 17 was en dat heb ik een jaar volgehouden met hem ;) Was ook leuk maar uiteindelijk toch uitgemaakt samen.

Maar goed, even back to the point: Laat je niet drukken door je vrienden, geniet van het single zijn.
En je bent 16 dus straks ga je naar je vervolg studie en dan kom je weer allemaal nieuwe mensen tegen.
Join anders een sport, club of groep .. zo leer je ook nieuwe mensen kennen en wie weet zit daar wel iemand bij met de zelfde hobby als jij hebt. Dan heb je ook meteen iets om over te praten.

Maar zoals hierboven ook wordt gezegd.

"take your time!" ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je geeft zelf al aan,ik doe het niet zo graag.Wees geen kuddedier,blijf lekker jezelf.Liefde laat zich niet dwingen.En op een dag als je er helemaal niet op berekend bent overkomt het je gewoon.Tot die tijd zou ik goed mijn best doen op school en niet altijd anderen maar klakkeloos volgen.Verkering heb je snel,verkering houden die overgaat in liefde is een heel ander verhaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je wil wel verliefd worden, evengoed doe je het niet graag...(dat zijn jouw eigen woorden, en die woorden spreken elkaar tegen).

Volgens mij wil je niet onderdoen voor je vrienden, wil je erbij horen, en wil je daarom een vriendin hebben.

Maar eigenlijk voel je dat je er nog helemaal geen zin an hebt, je bent niet eens verliefd op iemand.

Dus heb je nu het gevoel dat je moet kiezen tussen:
-erbij horen en dus ook een vriendin hebben.
-gewoon je leven leiden en erop vertrouwen dat het vanzelf komt als de tijd er rijp voor is.

Je bent superjong, geen haast dus.
Leidt je eigen leven, doe lekker je eigen ding en laat je niet verleiden om 'erbij' te horen. Voor je het weet zit je met een meisje opgescheept waar je niks mee hebt...
Niks an!

Het komt vanzelf op een dag, en dan is het onwijs gaaf!
Verheug je daar maar vast op, en heb lol in je leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Luister maar eens naar het nummer 'Keri Hilson ft. Kanye West & Ne-Yo "Knock You Down". Daarin leggen ze mooi uit dat het je gewoon overkomt en dat kan zijn wanneer jij wil, maar meestal is het wanneer je het niet verwacht. Jouw tijd komt nog wel en ooit zal het perfecte meisje voor jou je leven inlopen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij ons heb je een gezegde vrijgezel is net als de macht van een koning. Dus doe rustig aan vriend. Alles komt vanzelf wel goed. Je bent nog 16 man. Geniet van je leeftijd. Dan om ergens aan vastgebonden te zijn. Relaxedd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beste 16 jarige,

Wacht rustig af of je de vlinders in je buik voelt.
Beter geen relatie dan dat je een relatie aan gaat met iemand waar je niet echt van houd! Maar die je verlost van je "vrijgezelle leven"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom die haast?

je voelt zelf wel aan of je er aan toe bent of nog liever een vrijgezellige wil blijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hoeft echt niet verliefd te worden omdat je vrienden verliefd zijn! Het is nooit te vroeg of te laat om verliefd te worden hoor! En zoals velen zeggen geniet er van! Vrijgezel zijn is soms ook beter! Echt waar op deze leeftijd is dat soms beter! K spreek uit ervaring maar soms komt het onverwachts..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak je geen zorgen!!
Ik ken genoeg jonges van 16/17 en zelfs 18 die geen vriendin hebben.. Zij hebben gwoon de ware nog niet gevonden en jij dus ook niet. Wacht gewoon op het meisje van je dromen!! :P
xx Denise
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles op z'n tijd;)

de een is daar veel vroeger mee dan de ander.
al jou vrienden kunnen misschien wel hortes meisjes verslijten in een korte tijd.. maar misschien kom jij wat later een heel erg leuk meisje tegen waarmee jij een langere serieuse relatie kunt hebben.

btw het is ook totaal niet stoer om veel vriendinnen achter elkaar te hebben hoor, meisjes vallen daar niet op alleen als ze wanhopig zijn. liever iemand die minder vriendinnen heeft gehad maar meer langere relaties kan behouden.

jou tijd komt nog wel;) je moet niet zo bezig zijn met ik wil verliefd worden... zoiets overkomt je gewoon wanneer je er eigenlijk niet mee bezig bent in je hoofd.
trouwens... als je nog nóóit verliefd bent geweest op een meisje... je kunt ook altijd op het andere geslacht vallen, maar het op een of andere manier niet toelaten. maar het is heel normaal hoor als je nog nooit verliefd bent geweest, op zowel een meisje of misschien een jongen.