Als je tongzoenen niks vind, ben je dan niet verliefd?

Ik ben 13, en heb voor t eerst met een jongen. Ik vind tongzoenen niks aan, eerlijk gezegt gewoon raar.. Ik ben wel eerlijk hoor, dat zeg ik wel. Betekent dat als ik liever niet zoen, niet verliefd ben, of dat ik er nog niet helemaal klaar voor ben, (heb nu wel 1x geprobeerd).

Ik weet nog niet zeker of ik verliefd ben maar ik vind hem wel knap en lief.

Is het voormij nog te vroeg om te zoenen of ben ik niet verliefd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

ik ben een jongen van 14, als je het niks vindt doe het dan niet, je kan altijd nog wachten tot later.
je kan toch ook gewoon samen met hem zijn en leuke dingen doen samen?
als hij je echt leuk vindt wil hij dat ook, en bovendien wil hij dan wat het beste voor je is.
desnoods praat je met hem en leg je het uit.
als hij je echt leuk vindt vindt hij het niet erg en respecteerd hij je.
Ik spreek uit ervaring.
succes, groeten sjors
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Misschien betekent het dat je nog een beetje te jong bent voor tongzoenen en dat je nog niet begrijpt hoe lekker het kan zijn, ik weet het niet ik ben zelf ook maar 14, maar ik denk wel dat het met je leeftijd te maken heef... :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet iedereen vind tongzoenen leuk hoor, dus je hoeft je echt geen zorgen te maken.

Je kunt er natuurlijk ook nog niet klaar voor zijn, maar het is dus ook mogelijk dat je er gewoon niets aan vindt. Doe alles lekker op zijn tijd, dan komt het allemaal goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haay,,

don't worry, de een vind het heerlijk de ander niet, en het hangt ook vanaf met wie je dat doet, de ene zoent namelijk vreselijk slecht en de ander gewoon heerlijk!

aan een eerste zoen met iemand kan je we voelen hoe iets zit, maar als je twijfelt of je echt verliefd bent of nietdan zal je gewoon moeten afwachten niet twijfelenwant op een moment weetje gewoon wat je vind, en tja twijfelen betekent op zichzelf ook wat

nouja succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wees niet bang ik ben een meisje van 15 en heb toevallig één week geleden voor de 2de keer gezoend, de eerste keer was 2 jaar geleden en toen vond ik er ook niets aan, eigenlijk vond ik het gewoon heel vies. Maar toen ik een week geleden weer zoende met een andere jongen waar ik nu 2 maanden mee heb was het heerlijk, en hebben we het meerdere keren herhaald ;) het komt vanzelf, het moet ook de juiste persoon zijn. en je moet van elkaar houden om het echt fijn te laten zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij is lief en knap, maar knapheid staat onderaan. toch kijken mensen wel altijd naar uiterlijk. je kunt het best met hem praten over je probleem
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bn een meisje van 12 en ik heb al met wat jongens gehad miss is et wennen en moet ie ervaring hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hee nou eerlijk gezegd denk ik dat je zoiezo te jong bent, maar het kan ook aan de jongen liggen heb je daar wel is aangedacht? Misschien kan hij wel niet tongzoenen of misschien moet je ff aan het gevoel wennen omdat het ook je eerste keer is