hoe verwijder je extensions? help!!

Ik heb matjes met haar in mijn eigen haar laten plakken met speciale lijm. Ik weet niet wat ik gedaan heb vannacht maar achter in mijn nek is de middelste extension een stuk los gegaan en dit is 1 hele grote klit geworden met de rest van die banen.. Een pot haarmasker en fles cremespoeling heb ik er al doorheen gegooid maar heeft geen zin.. Iemand een idee hoe ik die lijm los krijg?? Ik kan pas vrijdag bij de kapper terecht maar het moet er NU uit :)

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb ze laten zetten door een kapstertje aan huis ( ze is mijn buurvrouw) en ze komt vrijdag terug van vakantie en dan kan ze me pas helpen.. Dus zoek eigenlijk een oplossing om het zelf te doen, maar dat zit er niet in ben ik bang als ik jullie antwoorden lees..

Toegevoegd na 19 uur:
Ik heb de ultieme oplossing gevonden :D
Met een stijltang de lijm verwarmen en een berg olie er op en het glijd er zo uit.. Goeie voor de volgende keer want had eerst de helft gepeuterd..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.1K

Antwoorden (6)

Daar heb je speciaal oplos middel voor wat je in de zelfde winkel kunt krijgen als waar de lijm gekocht is als het goed is. Heel veel succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Extensionlijm ken ik niet, maar ik weet wel dat je kauwgom eruit haalt met pindakaas. Ja echt waar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan je gewoon bij de kapper binnenstappen, want als zij het niet goed hebben aangebracht (neem aan dat je het niet zelf heb gedaan), moeten ze ook bereid zijn het werk te herstellen!

Bij de meeste kapsalons kan je gewoon binnenlopen (ik mag aannemen dat de jouwe niet werkt met "alleen op afspraak"). Ga er heen, vertel je probleem. En laat ze het fixen. Wie weet hoeft het er niet uit, en kan het gewoon blijven zitten.

Zelf doen zou ik niet doen, want dat kan er niet mooi uit gaan zien. Beter is om de kapper dit op professionele wijze te laten doen.

Vraag wel hoe je voortaan je haar moet dragen tijdens je slaap om dit te voorkomen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer heb je de extensions laten aanbrengen?
Als dat pas geleden is gebeurd bij een kapper zou ik als ik jou was direct naar de kapper teruggaan en om een oplossing vragen. Het feit dat er pas vrijdag plek voor jou is, doet nu niet ter zake. Blijf gewoon wachten tot er een gaatje voor je is. Blijf beleefd, maar houd voet bij stuk.
Er is kennelijk geen goed werk geleverd door je kapper en dat moet door hen rechtgezet worden.

In het geval je extensions thuis aangebracht zijn, kun je alleen maar hopen op de medewerking van de kapper. Ook in dat geval zou ik nu direct naar de kapper gaan om aan een oplossing te werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vriendin van mij had ook extensions en die waste haar haar met fructis. Hierdoor liet het los. Mocht ze ook niet meer gebruiken. Dus wie weet. Goedkoper dan de kapper
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou als ik jou was vooral niet zelf er aan zitten om het eruit te halen. Misschien maak je het dan alleen maar van kwaad tot erger. Ik zou naar een kapper toe gaan die er verstand van heeft. Die mensen weten wel hoe ze het kunnen aanpakken. En kunnen natuurlijk veel beter alles zien hoe het eruit ziet en hoe aan te pakken.