Mee uitgaan of thuis blijven? Wat kan ik nog meer doen? (lees omschrijving)

Sinds kort ben ik verliefd op iemand, ondanks dat ik haar al 3 jaar ken. We gaan heel vriendschappelijk met elkaar om. Zij weet nu van mij dat ik haar leuk vind.
Alleen is er nog een jongen die haar leuk vind. Ze hebben al meerdere malen gekust tijdens het uitgaan (nog voor dat ze wist dat ik haar leuk vind). Ik vind het heel erg om daar bij te zijn en dat te zien. Dus zit ik met het dilemma; mee uitgaan blijven gaan en met leden ogen aanzien hoe die twee met elkaar bezig zijn en met een rotgevoel naar huis gaan óf helemaal niet meer uitgaan en haar alleen nog maar op school zien?
En wat kan ik nog meer doen? Ik vind het moeilijk om het er met haar over te hebben.

Mvg Mark, jongen 16 jr, Zwolle.

Weet jij het antwoord?

/2500

Als zij weet dat jij haar leuk vind dan kust ze hem misschien om Jou een beetje jaloers te maken en wacht ze eigenlijk tot jij aktie neemt. Je zegt dat zij weet dat jij haar leuk vind maar hoe was haar reactie hierop? Als zij hem leuker vind dan jou dan is er niets aan te doen en zul je afstand moeten nemen van hun. Succces ermee.

ik denk dat ze je jaloers probeert te maken, mischien wil ze wel met jou zoenen of mischien wel meer...? ga met haar samen naar de bios of spreek met haar af om een filmpje te kijken met z'n tweeën. zoen haar op het goede moment je zie vanzelf wel wanneer, mischien komt alles nog goed, en anders weet je dat je verder kan gaan zoeken. suces, groetjes sjors

Beste Mark, Gevoelens kun je niet dicteren. Je bent verliefd. Die roze wolk is geweldig, alleen... op dit moment ben jij de enige die erop zit. Als zij van jou wéét dat je haar leuk vindt, dan is de volgende stap: vraag haar op de man af wat ze van jou vindt en of een relatie tot de mogelijkheden behoort. Het gevaar van deze -directe- vraag is dat het antwoord wellicht niet het antwoord is wat je horen wilt, maarrre... aan de andere kant heb je dan wel meteen je duidelijkheid. Vervolgens wil ik je nog meegeven dat er in Zwolle HOOGSTWAARSCHIJNLIJK nog meer vrijgezelle en leuke meisjes rondlopen, dus als zij niet voor jou kiest dan is er echt geen man overboord. Met vallen en opstaan leer je lopen, dusse... veel plezier bij het wandelen!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100