Bukkake (Japans: ぶっかけ) is een manier van groepsseks waarbij een reeks mannen ejaculeert over een knielende vrouw of man. Er zijn sterke ondertonen van erotische vernedering in deze seksuele praktijk. De naam betekent plons, of douche.
De praktijk is waarschijnlijk voortgekomen uit Japanse pornografische films. Daarbij is het verboden om seksuele handelingen (penetratie) in beeld te brengen. Als alternatief hiervoor is deze 'douche' voortgekomen. In de Japanse pornografie wordt bukkake gewoonlijk afgebeeld als handeling van erotische vernedering, terwijl de westelijke pornografie neigt om het als plezierige handeling af te beelden.
Bukkake is de basisvorm van een Japans werkwoord, maar los betekent het "bespatten". Wanneer de term bukkake in Japan wordt gebruikt, verwijst het gewoonlijk naar een methode om noedels te bereiden en niet naar de seksuele handeling.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het heet alleen Bukake, en het is met meerdere mannen je zaad over het gezicht van een vrouw spuiten en haar daarmee naar beneden halen