Als je het echt niet weet neem het heft in handen en vraag aan de jongen wat de bedoeling is van zijn gedrag cq. houding. Lichaamstaal kun je niet altijd met de volle zekerheid goed uitlezen, het is je eigen interpretatie. daarom: vraag het hem gewoon als je het wilt weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hm... Als hij alleen stoer doet in jouw bijzijn, is het op jou gericht en zoekt hij aandacht en of is onzeker in jouw bijzijn. Doet hij het in het algemeen, dan vraagt hij niet jouw aandacht.