Hoe kan iemand voor camera zeggen dat hij van zijn partner houdt, terwijl hij het op de bank niet durft?

Ik zie dat wel eens op tv: Ze hebben moeite om te zeggen "ik hou van jou" maar vervolgens staan ze voor heel Nederland voor gek, voor de camera om hun partner te verassen. Wie kan mij dat uitleggen?

Toegevoegd na 7 minuten:
Zowel mannen als vrouwen zie ik dat doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, je hebt zeker gister de loverboys gezien :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iid:) snap jij het??

Antwoorden (2)

Als je weet dat je op tv komt heb je een soort prestatie druk, als je gewoon op de bank zit heb je dat niet. En mannen willen zich graag bewijzen waardoor ze eerder iets durven als het op tv komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou best wel kunnen dat bepaalde mannen dat zo voelen. (Zijn niet mijn types hoor:) +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn type ook niet.
Het zal een voorwaarde zijn om aan dat soort programma's te mogen meedoen. Er moet een show gemaakt worden en daar horen die woorden bij. Of het dan ook gemeend is, daar heb ik mijn twijfels over.
Als je echt van iemand houdt heb je geen camera nodig om 'Ik hou van jou" te zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat begrijp ik, maar mensen geven zich daar vrijwillig voor op. Mensen geven aan, hun gevoelens niet te kunnen uiten, maar durven dat wel voor de camera. Dat snap ik niet. Ik zou werkelijk misselijk van angst zijn als ik dat moest doen. Het lijkt mij dus veel moeilijker voor zo.n camera.