Vinden jullie verjaardagen nou, echt ,leuk?

Als je het mij vraagt ,ik niet ,maar misschien ligt dat aan mij.Ik geef persoonlijk liever een etentje dan kun je tenminste nog wat tijd aan de anderen besteden voor een goed gesprek ofzo.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik vind een verjaardag heel gezellig lekker dollen, lekkere hapjes en drankjes en het liefst nog een leuk spel doen even lekker genieten van elkaar. Wij wisselen meestal van stoel....op gestaan is plaats vergaan ;P zo spreek je een ieder even Een etentje vind ik zelf ook erg gezellig maar dan met wat minder mensen hier wordt het iets moeilijker met stoelendans.

Nee, allemaal mensen die te lui zijn om contact met je te zoeken gaan ineens met met verjaardagen kaartjes sturen en zo gemaakt aardig doen. Hetzelfde geslijm met kerst en zo. Daarom vier ik al vanaf me 15e ofzo me verjaardag niet. Ik koop daarom ook geen kado's etc andersom verwacht ik dat ook niet van iemand anders. Ik doe niet mee met dat geslijm.

Mijn verjaardag valt negen van de tien keer in de bouwvakvakantie, dus dan ben ik meestal op vakantie met m'n verjaardag lekker rustig. Mn vader heeft ook hekel aan verjaardagen dus zit denk ik in de familie.

Ik heb er ook niks mee, ik heb ook al wat jaren overgeslagen.

Of een feest of helemaal niets! Heb een hekel aan taart en koffie etc...

ik doe er wel aan mee, en vaak is het ook wel gezellig. maar soms voelt het wel als verplichting.

NEEEEEE, vind er helemaal niets aan, maar kom er helaas niet altijd onderuit, ik ben in Aug jarig dus zijn er altijd veel mensen op vakantie, en ik tegenwoordig ook, maar dan willen ze wel een week eerder of later komen.... ach ja achteraf is het toch altijd wel gezellig. Maar als ik het kan vermijden, dan doe ik dat.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100