Als je gevoelens heb voor meisjes (terwijl je ook op jongens val) en dat je geen bezwaar heb om met hun te nemen, ben je of kan je jezelf bi noemen?

Just wondering...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ja als je voor allebei het geslacht interesse hebt dan kan je jezelf wel een BI noemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je met dat meisje een relatie zou beginnen, kan het ook zijn dat je door die relatie beseft dat je toch niet dat bijzondere gevoel krijgt dat je bij jongens wel krijgt.. of juist omgedraaid.. Dan kan het zijn dat je toch lesbisch of gewoon hetero bent.

Ik denk dat je jezelf niet in een hokje moet drukken, maar gewoon zien op wie en wat voor geslacht je toevallig verliefd wordt.
12 jaar geleden
Er zijn meerdere mensen die in hun leven in deze fase terecht komen. Niet weten op welk geslacht zij precies vallen. Zowel door meisjes als door jongens aangetrokken voelen.

Dat geeft helemaal niets.

Maak er niet een al te groot probleem van. Volg je gevoel.

Na verloop van tijd en door ervaring (met jongens en meisjes) ontdek jij wat het beste bij je past.

Misschien zijn dat jongens OF meisjes.
Of misschien ben je idd bi sexueel. En daar is helemaal niets mis mee.

Laat het even op zijn beloop!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent 14 jaar. Dan is het normaal dat je nog op zoek bent en soms gevoelens hebt voor meisjes en dan voor jongens. Twijfelen op jouw leeftijd komt heel vaak voor. Niet teveel over piekeren en jezelf nu zeker nog geen etiket op plakken. Je hebt nog tijd genoeg om je ware 'ik' te ontdekken!