Advies op het gebied van de liefde nodig, op welke site kan ik het best terecht?

Zie vraag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kun je het eens proberen op goeievraag? www.goeievraag.nl
Kimath
12 jaar geleden
zolang het maar niet iets word als: hoe weet je of een meisje je leuk vind, ik vind iemand lief maar durf niet te vragen, ik ben verliefd op mijn leraar wat nu? Dat valt onder kinderpraat en zijn geen serieuze vragen.

Antwoorden (3)

Er zijn veel forums waar veel eerlijke adviezen kan krijgen. Houdt voor ogen dat mensen altijd reageren vanuit het eigen referentiekader. Fora van bijv. viva, libelle, fok etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De beste site hiervoor is: http://www.liefdesadvies.nl/wp/

Bij categorie Relatie kan je alles lezen over de liefde.

Op het liefdesforum kan je met al je vragen terecht indien je je gratis aanmeld.

Verder kan je op google zoeken op advies over liefde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je (anoniem) liefdesadvies op maat wenst kan je bij verschillende instanties terecht:

- Kinder- en Jongerentelefoon (BEL 102, of CHAT gratis nummer/dienst, België)

- Tele Onthaal (BEL 106, België)
- Jongeren Advies Centrum (je vindt er een in iedere regio, België)