Wat als iemand vraag omzeilt?

Wat als je met iemand aan het mailen was en je vraagt of hij ook naar een gezamenlijk uitstapje gaat met nog meer mensen, en hij geeft in een volgend mailtje hier geen antwoord op? Betekent dat dan dat hij je niet leuk vindt?:O

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Als je een mailtjes stelt met meerdere onderwerpen en vragen, kan dit gebeuren. Je bent bezig het eerste te beantwoorden en je vergeet het andere.
Stuur gewoon nog een mailtje met alleen die ene vraag.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als hij dan nog niet antwoord op de vraag, zal hij wel niet meewillen.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat kan of hij heeft het heel druk en kan even niet reageren..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien wil hij nog iets zeggen over het vorige onderwerp?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat kan betekenen dat hij daar nog over na moet denken , of hij idd de vraag omzeilt .

Probeer het nog eens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij je niet leuk zou vinden zou hij niet met je mailen. Dat zal het dus niet zijn.
Misschien heeft hij je vraag over het hoofd gezien? Kan zomaar gebeuren.
Misschien weet hij het nog niet? Had ie kunnen melden, maar dat doet niet iedereen.
Misschien heeft hij intussen iemand leren kennen en wil dat nog niet zeggen? Kan, maar hoeft natuurlijk niet.
Misschien wist hij niets van het uitje, heeft ie de info gemist.
Je kunt hem mailen en vragen of hij weet dat er een leuk uitstapje komt. En of hij ook meegaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan best zijn dat hij niet meteen met anderen geconfronteerd wil worden tijdens een uitstapje. Wil je toch afspreken kun je ook vragen of hij met jou een kopje koffie wil drinken op neutraal terrein. (als je hem nog nooit eerder hebt ontmoet en dit een 1e date is)