houdt hij nog van mij als hij zo stoer doet?

Mijn ex vriend en ik hebben het zaterdag 4 juni uitgemaakt met elkaar, we hebben beide gezegt dat we er klaar mee waren, maar nu heb ik erg spijt, want ik zei dat uit boosheid.. Nu doet hij op school erg stoer en zegt maar steeds dat ie me niet terug wilt, hij scheurt alles door wat met mij te maken heeft en raakt me soms aan op me knie als hij wat zegt, of geeft me even een zetje. Betekent dit dat hij nog van me houdt en dat ie alleen maar stoer doet voor mij en zijn vrienden? Ik heb hem in onze relatie zien huilen om een reden, dus ik weet hoe kwetsbaar hij is, maar ik denk dat hij dat niet durft te laten zien.. Op msn zet ik wat in me msn naam en hij geeft er antwoord op.
Ik zette erin; I'm stronger than you think.
hij zette in zijn naam; you think you're strong, but i'm stronger.
Maar zijn dat tekens van gedrag dat hij niet wilt laten zien dat hij nog van me houdt en me misschien wel mist?

alvast bedankt voor het beantwoorden van me vraag.
liefs Amber.

Toegevoegd na 6 minuten:
Oh, mijn ex en ik hebben ook al samen zitten praten met zijn 2'en dan doet hij ook erg afstandelijk en niet geïnteresseerd. Maar hij stoeit wel met me enzo....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Zucht, dit soort dingen zijn altijd moeilijk. Uit elkaar gaan is niet makkelijk, vooral niet als je toch nog van elkaar houd.

Je zegt je hebt spijt. Maar waarom? Jullie hebben er toch een punt achter gezet? Nou, daar moet je ook echt achter staan. Maar goed, je moet ook verder met je leven en blijven hangen bij de gedachten dat het nog goed gaat komen, heeft geen nut.

Je moet accepteren dat het voorbij is. Je ex heeft pijn en gedraagt zich als een hork, dat is zijn manier om er mee om te gaan. En om nou weer een relatie met je te nemen om vervolgens weer pijn te hebben is geen optie voor hem. Daarom gedraagt hij zich als een hork.

Mijn advies is simpel en makkelijk. Maar dat geld voor mij, voor jou zal het een stuk lastiger zijn. Maar goed, achteraf zul je er iets aan hebben.

Je had het over MSN. Ik weet dat jullie misschien vrienden zijn gebleven, maar dat zal veel afstandelijker moeten. Dat lijkt nu heel pijnlijk, maar op deze manier kun je niet verder. Je moet hem verwijderen uit je MSN en hem daarvan op de hoogte stellen. Zo kan hij niet steeds reageren op je texten in je naam en jij kan verder. Je moet verder.
Ook in de dagelijkse omgang moet het afstandelijker. Geen gestoei meer, dat stadium hebben jullie afgesloten toen jullie je relatie verbraken. Hou dat in je achterhoofd. En als jij met hem zo blijft doen en achter hem aan blijft lopen, loop je Mr. Right ook misschien mis. Jij verdient een vriendje die van je houd en die om jou geeft en niet zo makkelijk opgeeft.

Maar om heel concreet antwoord te geven op je vraag: ik denk dat hij nog wel van je houd, maar ook heeft hij voor zichzelf besloten dat hij niet meer met je verder wilt. Hij gedraagt zich zo om met zijn verdriet om te gaan. Maar ook om niet af te gaan bij zijn vrienden. Het blijven toch mannen....
Zet hem uit je hoofd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Vraag het hem zelf wanneer jullie met alleen zijn , wij kunnen gissen maar hij weet het antwoord , en wees eerlijk in het gesprek dat je spijt hebt dat het uit is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom vraag je het hem niet gewoon?
als je het vraagt zeg dan wel duidelijk dat je het uit boosheid hebt uitgemaakt enzovoort. anders neemt hij het misschien niet serieus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij heeft blijkbaar nog gevoelens voor jou en probeert door 'stoer, afstandelibk' gedrag zich een houding te geven.

Maar belangrijker is de vraag of jij hem terug wilt. Of ben je er klaar mee maar mis je de aandacht.

In alle gevallen, neem een time out. Even gedachten focussen op andere zaken. Zie je hem na een aantal weken weer, bijv na de vakantie en ben je ( nog steeds of weer) verliefd op hem. Kan ook zijn dat je na deze afkoelingsperiode opeens heel anders na hem kijkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jullie met z'n 2en hebben zitten praten en hij deed nog steeds zo stoer, zou ik het opgeven.
Meer kerels dan kerken, zou mijn vader zeggen ;-)

En jullie hadden 5 maanden, dus je kende hem al zo goed?!!
Ik leer na 6,5 jaar nog steeds nieuwe dingen!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeg dat je van hem houd en dat je spijt hebt dat je het uit maakte vrag wat hij nog eerlijk van je voeld
succes ermee