ik heb een origineel idee nodig.. (festival)

IK ben op een festival waar zowel ik als mijn vriendin gaan werken (werchter) 1 jaar samen..
Nu zou ik graag wat originele romantische ideeen opdoen, voor op een festival. Dit is namelijk een rare plaats om je 1e jaar samen te vieren..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Vuurwerk of een picknick.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer contact te zoeken met de organisatie, of een band die speelt en draag een nummer aan haar op.

Of laat het op schermen projecteren

Of zoek contact met de organisatie en vraag hen om ideeën