Is het positief of negatief als een man zegt dat hij verlegen van je wordt?

altijd leuk contact; beetje flirten, verder niks.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (13)

Ik zou zeggen, positief!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is positief bedoeld. Maar het kan een goede toneelspeler zijn...
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thx! Geen toneelspel in dit geval. Is hij te lief voor en echt verlegen
luna400
12 jaar geleden
mupke .pas er altijd voor op ,het kan inderdaad toneel zijn ,heb net een relatie achter de rug die presies zo voor deed succes ,niet te naief zijn .
Positief V
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is positief.
Als hij zo verlegen is, zal verder initiatief van jou moeten komen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij vind het spannend en leuk en waarschijnlijk ook op het randje. positief dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een heterofiele man bent betwijfel ik of dat positief is. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou dat zeker als positief ervaren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mensen, dus ook mannen xD, worden vaak verlegen als ze bij mensen zijn die ze leuk vinden. Dat komt omdat ze indruk willen maken en dan kunnen dichtklappen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beide...

Positief: hij vindt je leuk en slaat daarom dicht.
Negatief: je bent overwehlming, oftewel te aanwezig en laat hem geen ruimte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
Puur, dat zat ik ook te denken, +1
Daarbij, verlegen mannen zijn vaak geen echte initiatief nemens, niet zo daadkrachtig, daar moet je wel van houden.
dat ligt eigenlijk aan de man, meestal is het meisje/vrouw verlegen, maar nu de jonge/man dat komt relatief weinig voor maar je krijgt dan wel problemen van uiting want dan krijg je meer een gesloten persoonlijkheid. maar als je alleen met hem bent kan hij in 1 keer openklappen als een klaproos. maar dan kunnen er ook problemen ontstaan zoals dat hij al zijn problemen enzo gaat vertellen en dat jij hem eigenlijk alleen maar een zeurder vindt,

maar ik zou niet te snel oordelen want als je geduld hebt zal hij zichzelf wel tonen.
neutraal vind ik want hij kan alle kanten opgaan

succes ermee ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thnx. We zijn allebei single, dus we zien wel
ik zou zeggen positief want je wordt niet zomaar verlegen kijk maar eens naar je zelf als je naar jongens kijkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je wat van hem wilt en hij is hierdoor niet in staat actie te ondernemen dan zou je het als negatief kunnen beschouwen, is het alleen flirten en geniet je hiervan dan is het positief, je hebt dan grip op de situatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Positief lijkt me het meest logisch. Tenzij je te druk bent of hem beledigd. Maar van dat laatste ga ik even niet uit.
Waarschijnlijk is hij verlegen en wil hij graag dat je medelijden met hem hebt. Hij zal je wel leuk vinden. Maar natuurlijk kan je het ook altijd nog aan hem vragen of niet soms? Succes ermee!