ik heb een vriendin meegevraagt naar mijn eindgala maar ze heefd se week en ze zij dat ze nog moest nadenkenof ze tijd had wat zou dat kunnen bedenken

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat betekent waarschijnlijk een beleefd nee.

Het kan vanalles betekenen. Dat ze je niet echt leuk vind en dus even na moet denken. Maar zelfs als een meisje een jongen echt leuk vind, laten ze dat niet altijd merken. Dus het wordt gewoon afwachten. That's life. Let er wel op dat alles wat je doet van invloed kan zijn op haar keuze, als ze je leuk vindt dan maakt het niet uit wat je doet, maar als ze je niet leuk vindt dan is alles wat je doet meer reden om nee te zeggen. Het blijft lastig he? ;) Ik wens je in ieder geval veel succes!

Tja als ze nu gezegd heeft dat ze moet nadenken betekent "ik wil niet, nee, mag niet,.." Ze wou u miss niet kwetsen en heeft beleefd gezegd dat ze daarover moest nadenken. Maar er zijn genoeg meisjes jongen niet afwachten ondertussen zoek je iemand anders ;) Succes

In feite verteld ze je gewoon dat ze het druk heeft met leren voor het eindexamen omdat ze ook dolgraag wil slagen, voor haar is het diploma halen even belangrijker dan een avondje met een jongen mee voor zijn eindbal.

Ook vrouwen kunnen gewoon zeggen wat ze denken. Oftewel, misschien moet ze wel gewoon nog nadenken of ze tijd heeft. Zeker tijdens een SE week is het erg druk, en pas vlak van te voren weet je zeker of je tijd over hebt voor een gala of dat je toch beter kunt studeren.

Dat betekend dat ze twijfelt of ze mee kan of niet. Een se week is natuurlijk ook heel belangrijk. Ze wil jou niet direct afwijzen ,maar ondertussen heeft ze haar tijd dus ook hard nodig voor school. Vandaar dus dat het enthousiasme er waarschijnlijk niet echt vanaf spatte toen ze jou vraag hoorde. Maar het hoeft nog niet te betekenen dat ze je afwijst.

Ze durft geen nee te zeggen en wist nog niet gelijk een smoes/bezigheid te bedenken. Nu heeft ze kunnen kijken wat haar rooster is een een goed onderbouwend antwoord kan ze nu geven. Dat denk ik. *Als moeilijkheden onoverkoombaar zijn, leg ze dan naast je neer....*

Dit kan alles betekenen; Geen zin maar durf het niet direct te zeggen. Mijn prioriteiten liggen nu bij de SE week Ik wil wel maar wil niet meteen ja zeggen. Heefd is met een t

Waarschijnlijk hoopt ze nog uitgenodigd te worden door een andere jongen. Als die niets van zich laat horen zal ze op het laatste moment met jou meegaan. Niet direct ja is ook niet echt willen.

Als ze erbij heeft gezegd dat ze het wel heel gezellig zou vinden maar een se heeft en daarbij heel zielig keek dan kan het nog wel eens een oprecht excuus zijn. Misschien wil ze wel mee maar is ze gewoon te moe of heeft ze het te druk. Maar als ze dat niet heeft gezegd ben ik bang dat ze eigenlijk niet mee wil. Sorry! Heel veel succes ermee.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100