ik heb een vriendin meegevraagt naar mijn eindgala maar ze heefd se week en ze zij dat ze nog moest nadenkenof ze tijd had wat zou dat kunnen bedenken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je geen false hoop geven, maar volgens mij zijn vrouwen ook vaker zo van 'ik moet goeie cijfers halen'
Afwachten is het beste!
En pushen heeft geen zin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
SE weet ik toch toetsweek?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraagsteller heeft waarschijnlijk nog nooit gehoord van interpunctie...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je Nederlands is echt heel belabberd.

Antwoorden (10)

Dat betekent waarschijnlijk een beleefd nee.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ze nu toevallig een familiekwestie heeft, moet ze zich dan verantwoorden?
Het kan vanalles betekenen.

Dat ze je niet echt leuk vind en dus even na moet denken.

Maar zelfs als een meisje een jongen echt leuk vind, laten ze dat niet altijd merken.

Dus het wordt gewoon afwachten.

That's life.

Let er wel op dat alles wat je doet van invloed kan zijn op haar keuze, als ze je leuk vindt dan maakt het niet uit wat je doet, maar als ze je niet leuk vindt dan is alles wat je doet meer reden om nee te zeggen.

Het blijft lastig he? ;)

Ik wens je in ieder geval veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is inderdaad zo, maar niet elk meisje is hetzelfde. Het kan ook gebeuren dat als je een meisje vraagt ze niet direct ja wilt zeggen, want dan denkt de jongen gelijk dat ze hem heel leuk vindt. Uiteindelijk kan ze alsnog ja zeggen omdat niemand anders haar heeft gevraagd, of dat ze hem na een paar dagen toch wel leuk vindt omdat hij haar heeft gevraagd, en eerst advies gaat vragen bij vriendinnen. Deze jongen vraagt namelijk niet of zij hem leuk vindt, maar of ze met hem naar het eindgala wilt. Alles is nog mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja je weet het niet he? Dus zoals ik zei gewoon afwachten. Of iemand anders vragen. Tenzij jij dat meisje bent, weet je het niet voor 100% zeker. En zelfs meisjes op die leeftijd weten het ook niet altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks you both maar ze zij ja so i'm happy en we hebben nu zelfs een relatie toch bedankt voor jullie moeite!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gefeliciteerd!
Ben blij voor je :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zeg ik? Voor jullie! :)
Tja als ze nu gezegd heeft dat ze moet nadenken betekent "ik wil niet, nee, mag niet,.."
Ze wou u miss niet kwetsen en heeft beleefd gezegd dat ze daarover moest nadenken.
Maar er zijn genoeg meisjes jongen niet afwachten ondertussen zoek je iemand anders ;)
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In feite verteld ze je gewoon dat ze het druk heeft met leren voor het eindexamen omdat ze ook dolgraag wil slagen, voor haar is het diploma halen even belangrijker dan een avondje met een jongen mee voor zijn eindbal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
juist antwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ze zelf nog druk is met examen, sja, je moet wel eerst aan jezelf denken. Zoals ze zelf al zegt: geen tijd, of ze heeft die avond iets anders
Ook vrouwen kunnen gewoon zeggen wat ze denken. Oftewel, misschien moet ze wel gewoon nog nadenken of ze tijd heeft. Zeker tijdens een SE week is het erg druk, en pas vlak van te voren weet je zeker of je tijd over hebt voor een gala of dat je toch beter kunt studeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het was ook maar een vraag hoor aan haar we hebben sinds vanmiddag een relatie en ze gaat mee,ik ben het met je eens dat school voorgaat! toch thanks!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was ook gewoon maar een antwoord :) Vaak zeggen vrouwen gewoon wat ze bedoelen. Niet altijd misschien, maar vaak wel.
Dat betekend dat ze twijfelt of ze mee kan of niet. Een se week is natuurlijk ook heel belangrijk. Ze wil jou niet direct afwijzen ,maar ondertussen heeft ze haar tijd dus ook hard nodig voor school. Vandaar dus dat het enthousiasme er waarschijnlijk niet echt vanaf spatte toen ze jou vraag hoorde.
Maar het hoeft nog niet te betekenen dat ze je afwijst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze durft geen nee te zeggen en wist nog niet gelijk een smoes/bezigheid te bedenken. Nu heeft ze kunnen kijken wat haar rooster is een een goed onderbouwend antwoord kan ze nu geven. Dat denk ik.

*Als moeilijkheden onoverkoombaar zijn,
leg ze dan naast je neer....*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan alles betekenen;
Geen zin maar durf het niet direct te zeggen.
Mijn prioriteiten liggen nu bij de SE week
Ik wil wel maar wil niet meteen ja zeggen.
Heefd is met een t
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk hoopt ze nog uitgenodigd te worden door een andere jongen. Als die niets van zich laat horen zal ze op het laatste moment met jou meegaan.

Niet direct ja is ook niet echt willen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze erbij heeft gezegd dat ze het wel heel gezellig zou vinden maar een se heeft en daarbij heel zielig keek dan kan het nog wel eens een oprecht excuus zijn. Misschien wil ze wel mee maar is ze gewoon te moe of heeft ze het te druk.
Maar als ze dat niet heeft gezegd ben ik bang dat ze eigenlijk niet mee wil. Sorry!
Heel veel succes ermee.