wat bedoelt hij nou

Ik vertelde laatst dat ik 17 was geworden en een vriend van mij geloofde dat niet helemaal en zei voor de grap, op een beetje groffe manier ;), dat het leek alsof ik een kop van 30 had. Terwijl hij me een paar maanden terug had verteld dat hij dol is op vrouwen in de 30. Kan hij hier iets mee bedoelen of is het gewoon niets?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm. Hij lijkt me niet bijster intelligent en ook niet tactisch of handig met vrouwen. Geen idee dus wat hij bedoelt. Dit gaat mijn begrip ten onder...

Het beste antwoord

Ik ben een jongen, en ik denk dat het, hoe onhandig ook, als een compliment bedoelt was. Op deze leeftijd is leeftijd aanzien, hij probeert je te complimenteren door te ouder in te schatten. Dat 'ouder' in zijn belevenis nog een compliment is wanneer dit 30 is alleen wel bijzonder:P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Waarschijnlijk weet jij beter hoe hij in elkaar zit dan mensen op goeievraag.nl.

Maar dit kunnen de dingen zijn die hij bedoelt.
Het kan een belediging zijn.
Het kan een grapje zijn.
Het kan ook een compliment zijn.

Jij weet zelf beter welk antwoord bij deze persoon past.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk dat hij zgn "grappig" wilde zijn tegenover jou en anderen. Sommige mensen denken niet na voordat ze een grap eruit flappen. Hij had niet gedacht dat jij nog 17 was. Misschien zie je er volwassener uit. Zou het maar niet al te serieus nemen. Zulke mensen denken niet beter na.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idem +1
vermoedelijk een flauwe grap.
met een cynische ondertoon.
wellicht een slip of the tong.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 ik heb een hekel aan minnen zonder uitleg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
me 2, als je om reactie vraagt, krijg je die niet. Dus ik vraag er ook maar niet meer om.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook ik heb een hekel aan minkukels. daarom +
Iemand die dol is op 30+ vrouwen, zegt tegen een 17-jarige dat ze een kop van een dertigjarige heeft. Ik zou het maar als een compliment opvatten; kennelijk is hij niet in staat om direct tegen je te zeggen dat hij je leuk of aantrekkelijk vindt. Hij probeert het te laten merken d.m.v een flauw grapje. Ik zou er maar niet te veel aandacht aan schenken. Puberaal gedrag van jongetjes, daar zit je niet op te wachten als je 17 bent.

Overigens niks mis mee, 30+ vrouwen. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat vind ik nou ook! ;)
sorry hoor, maar ik zie hier allemaal goed bedoelende mensen mogelijkheden voor je te verzinnen, maar waarom vraag je het hem gewoon zelf niet even. Bijvoorbeeld: "zeg goeie vriend dat zeg je nu wel zo maar over mij, maar bedoel je daar eigenlijk mee ??" Dan krijg je vast wel antwoord en hoef je verder je hoofd niet te pijnigen met onzekerheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaa dat is natuurlijk het beste, maar dat zou eigenlijk op het moment zelf gedaan moeten worden dan. Aangezien ze al zo met deze opmerking in dr hoofd zit vraag ik me af of ze hem dit nu nog durft te vragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat begrijp ik ook natuurlijk maar ik ben wat ouder en mijn ervaring is dat je veel vaker over je onzekerheid moet heen stappen en gewoon zeggen wat je wilt en wat je bedoelt. Anderen zijn vaak net zo onzeker of zelfs nog onzekerder en mensen accepteren meestal véél meer van je dan je denkt. Lees je mee nightsky ? Gewoon doen.