mijn man vertrouwd mij niet wat moet ik doen we kunnen niet communiceren

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik heb eens een fout gemaakt die vergeten leek toen onze zoon geboren werd maar nu lijkt die vergeten fout ons huwelijk te breken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

wat is de rede waarom hij u niet vertrouwd en ik denk dat als jullie om de tafel gaan zitten ondanks dat ie niet communiceerd toch proberen om hier uit te komen en des noods naar een relatie bemiddeling te gaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou eigenlijk iets meer achtergrond informatie moeten geven, maar hij zal moeten aangeven wat hij er aan gaat doen om het vertrouwen weer toe te laten.
Als hij uitsluitend jou de " schuld" geeft van het wantrouwen, dan probeert ie zich er wel heel gemakkelijk van af te maken. Tenminste dat is mijn ervaring.
Communicatie is de fundering, zonder fundering valt het huis in elkaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het vertrouwen van een belangrijk persoon hebt beschaamd dan is het heel moeilijk om het vertrouwen terug te winnen , en als je ouders wordt vergeet je alles een tijd om je heen , probeer met hem te praten en er toch uit te komen want elkaar negeren helpt niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jullie er samen niet uit komen, stel dan voor om met een onpartijdige partnertherapeut (huwelijksbemiddelaar) te praten. Mits hij zich nog wil inzetten voor jullie huwelijk. Wens jullie sterkte en wijsheid!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het verleden achtervolgt een mens. Schoon schip maken is de enige manier om daar van af te komen.

Schrijf je man een brief. Leg alles uit en vraag zijn medewerking om dit af te sluiten. En laat hem per bief antwoorden.
Als dat niet lukt, kies dan voor therapie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak het goed, Geef hem weer vertrouwen, op welke manier dan ook. Als je iets echt wil, dan gebeurt het ook! Succes!