kunnen verliefde gevoelens voor je ex terugkomen terwijl je bij de eerste keer uitgekeken op hem was niets meer voelde?

kan dit over het algemeen

Weet jij het antwoord?

/2500

Alles kan, niets zo veranderlijk als een mens. Misschien ben je wel gaan inzien dat je ex toch leuker was dan je dacht. Of, je denkt nu alleen terug aan de leuke dingen en vergeet de vervelende.

Ja, dat kan, je bent niet voor niets verliefd op hem/haar geworden toen. Maar: het is ook niet voor niets je ex geworden.

Ja het kan ( weet je nu waarschijnlijk uit ervaring) Al is de kans net zo groot dat je weer om dezelfde redenen op hem raakt uitgekeken net zo groot aanwezig.

Nee, dat lijkt mij onmogelijk, ik denk eerder dat je niet geheel uitgekeken was na de eerste keer en nog wel degelijk iets voelde maar niet meer zoveel dan je voelde bij de eerste ontmoeting waarschijnlijk. Nadat je het hebt uitgeraakt ben je je gaan beseffen hoeveel je hem eigenlijk gemist hebt en dat gevoel komt nu overeen met het verliefde gevoel toen je hem voor het eerst zag!

Ja, dat kan. Het kan verwarrend zijn, maar aan de andere kant is het gewoon begrijpelijk dat je ex bepaalde gevoelens bij je oproept. Je hebt immers een speciale band met die persoon gehad en het is niet eenvoudig om je ex los te zien van die intieme persoonlijke momenten die jullie ooit deelden.

Bronnen:
http://weet.wikidot.com/verliefd-op-je-ex-wat-nu

Ja, ik hield niet meer van mijn ex. Heb gezegd; Nooit meer.. En nu al weer ruim 1 jaar heel gelukkig samen. Toegevoegd na 1 minuut: Ben ook weer heel verliefd geweest, tot aan de kriebels in de buik toe. En dat na een relatie van 5 jaar.

Gevoelens kunnen altijd terug komen, ook voor je ex waar op je uitgekeken was. Waarom? Misschien omdat je weer met hem omgaat en iets leuks aan hem gezien hebt, dat al die oude gevoelens weer terug brengt.

Ja , dat kan heel goed . Gevoelens zijn niet statisch. Jij hebt in de tussentijd nieuwe ervaringen gehad met anderen, en die werpen 'n nieuw licht op de hoedanigheden van je ex . Aarzel niet , en vertel het je ex.Spreek af , neem 'wat te drinken (dat verlaagt de drempel) , en vertel elkaar hoe de gevoelens nu zijn . Wie weet wat er uitkomt !

Ja dat kan, heb ik op dit moment, heel vervelend, want hij heeft ondertussen een andere vriendin. Het vervelendste is nog dat de eerste keer ik het uitmaakte wegens gebrek aan gevoel, en nu... Stom he?

ik heb half jaar met iemand gehad na 3 maanden in onze relatie was mij gevoel voor hem weg steeds beleef ik bij hem veel ruzie met hem meid als je gevoel weg is dan komt niet weer denk ik zo is bij mij wel

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100