kunnen verliefde gevoelens voor je ex terugkomen terwijl je bij de eerste keer uitgekeken op hem was niets meer voelde?

kan dit over het algemeen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.7K

Antwoorden (10)

Alles kan, niets zo veranderlijk als een mens.

Misschien ben je wel gaan inzien dat je ex toch leuker was dan je dacht.
Of, je denkt nu alleen terug aan de leuke dingen en vergeet de vervelende.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan, je bent niet voor niets verliefd op hem/haar geworden toen.
Maar: het is ook niet voor niets je ex geworden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja het kan ( weet je nu waarschijnlijk uit ervaring)
Al is de kans net zo groot dat je weer om dezelfde redenen op hem raakt uitgekeken net zo groot aanwezig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat lijkt mij onmogelijk, ik denk eerder dat je niet geheel uitgekeken was na de eerste keer en nog wel degelijk iets voelde maar niet meer zoveel dan je voelde bij de eerste ontmoeting waarschijnlijk. Nadat je het hebt uitgeraakt ben je je gaan beseffen hoeveel je hem eigenlijk gemist hebt en dat gevoel komt nu overeen met het verliefde gevoel toen je hem voor het eerst zag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n idee heb ik, het is vaak heel moeilijk je eigen gevoel te begrijpen.
Ja, dat kan.
Het kan verwarrend zijn, maar aan de andere kant is het gewoon begrijpelijk dat je ex bepaalde gevoelens bij je oproept.
Je hebt immers een speciale band met die persoon gehad en het is niet eenvoudig om je ex los te zien van die intieme persoonlijke momenten die jullie ooit deelden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik hield niet meer van mijn ex. Heb gezegd; Nooit meer..
En nu al weer ruim 1 jaar heel gelukkig samen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ben ook weer heel verliefd geweest, tot aan de kriebels in de buik toe. En dat na een relatie van 5 jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen we bij elkaar waren hield ik zielsveel van hem, maar het ging niet meer tussen ons. Ik ergerde me ook kapot aan hem en hadden veel ruzie. We zijn met ruzie uit elkaar gegaan, en de liefde ging weg of maakt eigen plaats voor haat. Ik vond iemand anders en hij wist dat en zag ook dat ik veranderd was (was toen ook best jaloers) en zei dat hij wel op me zou wachten, maar ik voelde niets meer voor hem. Toen het uit ging met mijn vriend, kwamen mijn ex en ik weer dichter bij elkaar, en ik werd weer verliefd op hem. We zijn anderhalf jaar uit elkaar geweest.
Gevoelens kunnen altijd terug komen, ook voor je ex waar op je uitgekeken was. Waarom? Misschien omdat je weer met hem omgaat en iets leuks aan hem gezien hebt, dat al die oude gevoelens weer terug brengt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja , dat kan heel goed . Gevoelens zijn niet statisch. Jij hebt in de tussentijd nieuwe ervaringen gehad met anderen, en die werpen 'n nieuw licht op de hoedanigheden van je ex . Aarzel niet , en vertel het je ex.Spreek af , neem 'wat te drinken (dat verlaagt de drempel) , en vertel elkaar hoe de gevoelens nu zijn . Wie weet wat er uitkomt !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan, heb ik op dit moment, heel vervelend, want hij heeft ondertussen een andere vriendin.
Het vervelendste is nog dat de eerste keer ik het uitmaakte wegens gebrek aan gevoel, en nu...
Stom he?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik voelde idd niks meer voor hem, maar ik weet niet of dat te maken heeft met iets als dat hij de ware niet was. Misschien was ik te jong, heb ik me te veel laten beïnvloeden door andere dingen...
Het is nu zo ongeveer twee jaar uit. Ik was geloof ik al een tijdje weer verliefd op hem voor ik het besefte. Dat kwam doordat we samen, met nog een hele vriendengroep, op vakantie gingen. Als je een week lang redelijk dicht op elkaar zit kun je je eigen gevoelens niet echt wegdrukken, wat ik nogal graag en snel doe. En toen dus... Datzelfde weekend ging hij naar een meisje, en heeft hij verkering met haar gekregen. Dat was best wel pijnlijk.. maar het is goed te zien hoe gelukkig hij nu met haar is, dat wel.
ik heb half jaar met iemand gehad
na 3 maanden in onze relatie
was mij gevoel voor hem weg
steeds beleef ik bij hem
veel ruzie met hem
meid als je gevoel weg is dan komt niet weer
denk ik zo is bij mij wel