Ik ben 15 jaar en ik ben jaloers op een vriend van internet omdat hij al ontmaagd is, knapper,slimmer etc. ik ben te jaloers, wat nu?!

Hij is een erg goede vriend van mij.. ik ken hem via internet hij is net zoals ik biseksueel.. maar hij heeft echt alles en ben te jaloers op hem.. ik kan niks bedenken wat ik wel heb (of meer) dan hij. Ik kan zijn bloed wel drinken soms van jaloezie..

Ik weet dat het slecht is om te vergelijken maar ik doe het toch..

Wat kan ik hier nou aandoen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (11)

zou het niet gewoon een beetje stoerdoenerij zijn
hij kan wel van alles zeggen maar wie zegt het waar is
trek je er niets van aan jou tijd komt nog wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is hij juist wel jaloers op jou, en vertelt hij alleen maar dingen op indruk op jou te maken.

bovendien vindt niet iedereen hetzelfde leuk he, jij vind dingen van hem leuk. maar misschien valt iemand anders wel juist op dingen die jou leuk maken, alleen zie je die leuke dingen bij jezelf misschien nog niet.

en 15 is nog zo jong, het is helemaal niet iets op trots op te zijn als je geen maagd meer bent.
je kan trots zijn op jezelf als je wacht tot het goeie moment voor jou. misschien is dat volgende week, maar misschien ook wel als je 17 bent .
het gaat erom dat je het om de goeie reden doet, en niet omdat anderen het ook doen,
heel veel mensen hebben spijt van de eerste keer omdat het veel te snel was of niks voorstelde, neem gewoon je tijd.
13 jaar geleden
Heb je deze internet-vriend ook wel eens ontmoet? Dan kun je misschien beter oordelen.

Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat hij is alles beter is! Tuurlijk: misschien is ie wat knapper en heeft ie al seks gehad. Maak je daar niet druk om! Je bent pas 15... dan hoef je echt nog geen seks te hebben hoor. Wacht gewoon een paar jaar, tegen die tijd heb je echt wel een leuke vent/meid waarmee je het kunt doen.

Jaloers zijn is heel normaal (ik heb het ook flink! Misschien iets te... dat is ook niet goed). Maar het belangrijkste is denk ik dat je zelfvertrouwen krijgt! Dan heb je veel minder redenen om jaloers te zijn. Nu is de vraag: hoe krijg je zelfvertrouwen... Dat is moeilijk te zeggen. Ik denk dat dit vooral met de jaren komt. Misschien pas over 5 jaar, dat weet ik niet.

Maar doe lekker wat je leuk vind! Doe waar je goed in bent! Probeer goed te zijn voor mensen om je heen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Joh, je bent nog maar 15 jaar. geniet van de dingen die je hebt. Je hebt nog erg veel tijd om je te ontwikkelen en als je jong ontmaagd bent wil niet zeggen dat je een voorsprong hebt op anderen.
De vriend van je dromen komt vast. Je hebt nog alle tijd van de wereld en geen reden om jaloers te zijn.
ls je jou "ware"tegenkomt weet ik zeker dat hij zegt dat er geen knappere en slimmere jongen is dan jij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die vriend van jouw zegt dat hij al is ontmaagd, voor hetzelfde geld is dat niet zo en pocht hij alleen maar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op 15 jaar moet je al bedenken, dat je jongens tegenkomt, die knapper en slimmer zijn dan jij bent. Knapper en slimmer zijn is soms een voordeel maar vaker een nadeel.
Wees je eenvoudige jezelf en stel je doelen en zorg ervoor dat je die bereikt. Ik ben nu 69, en ik was nooit knap te noemen, misschien wel slim. Ik heb mijn doelen gesteld en ze bereikt. Ik leef in relatieve welstand met mijn vriendje (waarmee ik al 43 jaar samen ben) in Amsterdam en wij gaan goed met buren en kennissen om. Ik denk dat dat allemaal belangrijk is.

Over het feit, dat jij nog maagd bent, ook dat heeft zijn nadelen en voordelen. Ik ben ook nooit zo sexerig geweest, een beetje terughoudend zelfs. Het voordeel is, dat wij na vele sexpartijen met vriendjes toch nooit een soa hebben opgelopen. De eerste echte jongen, waarmee ik homosexueel kontakt had kwam toen ik 20 was. Daarvoor was het een beetje rommelen.

Jaloezie is de meest levensbedreigende kwaal, die je kunt hebben. Kom daar overheen, ook je lage gevoel van eigenwaarde is een probleem. In mijn ogen ben je een lekker hapje en ik zou je graag willen ontmaagden. Maar zoek een vriendje van ongeveer je eigen leeftijd.
Trouwens wat noem jij ontmaagden?

Toegevoegd na 51 minuten:
Heb je je weleens bedacht, dat jouw internet vriendje gewoon een slimme volwassene is, die jou graag een keer wil verwennen? Oppassen dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn zoon is ook 15 en heeft een levensmotto en dat is; 'IK ben ik , en zoals ik is er geen ander en dat maakt mij uniek!" Als je hiervan overtuigd bent, kan je alles en iedereen aan. Het is ook zo, jij bent uniek! Er is niemand zoals jij en je hebt net zoveel kwaliteiten en misschien wel meer talenten dan een ander. Hij is dan ook geen meeloper en vindt die 'gasten bij hem op school' dan ook meestal 'zielige figuren' omdat ze blowen, zuipen en sexen. Hij vindt het zonde om zijn gezonde lijf en hersens te verwoesten alleen om erbij te horen. Het gekke is dat hij er ook niet mee gepest wordt en dat zou je toch wel denken, want daarom zijn de meesten 'meelopers' en niet omdat ze het zelf graag willen. De meesten hebben toch echt wel gezond verstand. Stiekem zijn ze jaloers op hem, omdat hij durft 'nee'te zeggen tegen ' kuddegedrag' zoals hij het noemt. Ik weet zeker dat je, wanneer je de internetvriend zegt dat jij nog geen behoefte aan seks hebt, omdat je er geestelijk nog niet klaar voor bent of maar nietsvindt omdat je geen afgelikte boterham wilt die het met iedereen doet ( want alleen dat soort 'meeloop' meisjes gaat meteen met een jongen naar bed) hij in zijn hart jaloers op jou is omdat jij zo reageert en dit durft te zeggen. Jou tijd komt echt wel, maar ik weet hoe moeilijk het is om te wachten tot het zover is, daarvoor heet deze tijd 'pubertijd'. Lastige tijd omdat je alles wilt en niets mag voor je gevoel, omdat je nog zo onzeker bent. Het is de lange weg naar volwassenheid en dat gaat met vallen en opstaan.
amc
13 jaar geleden
Op internet is iedereen beter, knapper, leuker. Zelfs ik haha. Je moet niet alles geloven. Misschien verteld hij alleen de leuke dingen en laat die de slechte dingen eruit. Ik ben ontmaagd. (leuk) maar het was helemaal niet prettig en het deed zelfs zeer vond er geen reet aan. (niet leuk maar wordt niet verteld). Slim? met google kom je ver hoor, Knapper? Lang leven photoshop en tja wat is knap. Ik vind het vriendje van mijn zusje echt niet knap en zij is helemaal hotel de botel dus ook dat is een breed begrip.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijf bij jezelf, je bent echt niets minder dan een ander. Je zou 'm eens moeten ontmoeten. Misschien is hij dan anders dan je nu denkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak van je hart geen moordkuil , je bent je constant aan het ergeren aan deze (draadloze) relatie . Mijn advies , stel je anders op of kap hiermee , want dit brengt niets . Gr.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat heet geen jaloezie dat heet obsessie