Waar kun je tegenwoordig dit type drinkbeker voor kids nog kopen?

We kochten ze vroeger bij Hema, maar die hebben ze niet meer. Het zijn anti-lek drinkbekers, maar geen gewone. Ze hebben in de tuit een dun vliesje met een heel fijn gleufje waardoor de vloeistof wel kan gezogen worden, maar die niet lekt als je het ondersteboven houdt. De meeste drinkbekers tegenwoordig hebben ofwel gaatjes waardoor het vocht wel kan lekken, of de anti-lek bekers moeten vaak geopend worden om iets in te pluggen zodat het niet kan lekken, maar dan kan het kind er dus ook niks doorzuigen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Ivana
10 jaar geleden
Vraag eens bij een goede drogist of bij de apotheek.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zeeman?
volgens mij had ie ze eerst wel.... succes

Het beste antwoord

Ja, bij Pogo-kids en deze webshop hebben ze een groot assort. drinkbekers:
http://www.babypark.nl/voeding/drinkbekers-en-antilekbekers.html
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt, uiteindelijk bleken ze hem toch nog op voorraad te hebben bij een ander filiaal, maar jouw link had inderdaad ook kunnen helpen.