Hoe krijg ik mijn dochter van 3 maanden aan de fles

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is dat niet wat jong voor de drank?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zit met hetzelfde probleem!ook een dochter van 3 maanden. Geef je borstvoeding?probeer een "tiet"fles
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had contact met iemand over de tiet fles, bij haar was het vandaag gelukt, ik zie haar reacties niet meer. Graag wil ik weer contact
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat contact wAs volgensmij maart1981

Antwoorden (4)

Doe een klein scheutje diksap of zo door de melk. Geeft nét een ander smaakje. Succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door met afgekolfde borstvoeding te beginnen
MAAR jij bent niet degene die het kan geven.

als je dochter jou ruikt wil ze dat "vieze siliconending" niet dan wil je jou!

dus flesje maken, jij de kamer uit en iemand anders laten proberen

Toegevoegd na 4 minuten:
Trouwens, sommige kinderen hebben een ijzeren wil wat dat betreft, die van mij namen min of meer een flesje (op de creche, met borstvoeding) TOT ze 6 maanden waren, toen hebben ze het verder geweigerd, tot wanhoop van het personeel, en van mij in eerste instantie. Toen ging ik er maar heen tussen de middag, gelukkig kon dat.
en blijkbaar vond ik het het ook niet ZO erg, vond het wel een mooie reden naar iedereen die vroeg of ik nou nog niet klaar was met die borstvoeding om redelijk makkelijk te kunnen zeggen: ze nemen niks anders.
Wel opvallend dat ze het dus allebei hebben gedaan
amigo
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja ik heb het allemaal al geprobeerd de gekolfde melk wil ze ook niet.verschillend flessen en spenen aangeschaft.morgen mijn laatste hoop op de tiet fles van Medela.( gekocht)Groetjes
amigo
13 jaar geleden
maar, geef je het zelf? dat kan echt de wereld van verschil maken, jij ver uit de buurt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij werkt het ook niet als iemand anders het doet. Laatst paste mijn moeder op en heeft ze gewoon niet gegeten....wel hard gehuild want ze had honger. Ze werd helemaal woest als die fles in buurt kwam.
amigo
13 jaar geleden
tja, jullie zitten hier vast niet op te wachten want je wilt graag aan de fles, maar uiteindelijk heb ik me er bij neergelegd (nou wilde ik ook nog niet stoppen, alleen op de creche een flesje laten geven). Ik was diep in mijn hart eigenlijk wel een beetje trots dat mijn kinderen zo bewust kozen voor mij en borstvoeding, dat was voor mij genoeg compensatie voor de evt moeite en ellende die het met zich meebracht. Ik dacht toen ook van, ach ze zijn maar ZO kort zo heel klein, dan loopt het maar even anders dan gepland maar als ze een jaar zijn mogen ze alles eten, dan ziet je leven er weer heel anders uit. Ik weet niet of jullie dat kunnen en willen maar het geeft wel VEEL meer rust dan al die strijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij is het handig als ze ook eet als ik er niet ben. Want als ze honger heeft dan is het niet zo gezellig voor de oppas!!;-) ik heb bij mijn oudste dochter ruim een half jaar borstvoeding gegeven, afkolven en op t Kdv mijn melk uit een flesje. Ik lever niet een hele strijdt maar ik zou het gewoon fijn vinden als ze ook eet als ik er niet ben. Maar het is gelukt! Een fles die ze wel pakte in de vorm van een tepel.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De (tiet)fles is binnen, ga hem later laten uitproberen door m'n vriend. Ben benieuwd, ik laat weten hoe het is gegaan, hij ziet er veel belovend uit. Duimen maar.
amigo
13 jaar geleden
succes, ik ga er eens een plaatje van zoeken, in mijn "tijd" hadden ze die zeker niet. ps nog een allerlaatste mogelijke truc, via een (plastic !!) lepeltje voeren, of heb je dat al geprobeerd, soms nemen ze dat wel (en het is bedoeld als start, het is natuurlijk te bewerkelijk voor altijd)
Ga borst voeding geven met een tepelhoedje dan kan de kleine wennen aan de speen en is de overstap niet zo groot
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer te voeden met je pink erbij, dus eerst aan je pink laten sabbelen en er een klein beetje melk bij laten lopen uit het flesje, daarna je pink iets verder eruit en de speen er iets verder in en zo langzaam blijven proberen net zo lang tot ze het flesje pakt! Je pink er steeds verder uit en de fles er steeds verder in.