Waarom krijgt iemand het etiket voorbeeldfiguur opgespeld soms wil men dat niet want voorbeeld moet je toch van huis uit krijgen?

ben je bv een soapacteur of zanger dan kan je niet vrijelijk je gang gaan bv in de supermarkt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is het nadeel van beroemd zijn, je komt niet ongezien weg.
Geldt niet alleen voor acteurs of zangers, ook politici zitten daarmee.
En ja voor veel jongeren is zo'n soapfiguur een voorbeeldfiguur. En dan vooral de rol in de soap, want wat er ook gebeurt wat n zooi er gemaakt wordt, die figuur komt er altijd bovenop, en komt weer optijd met de goede mensen in aanraking als dat nodig is. In het dagelijks leven loopt dat mestal anders.
En n voorbeeldfiguur van huis uit, sommige ouders lukt het gewoon niet om het te zijn, sommige jongeren willen het goede voorbeeld niet zien, die beseffen pas veel later wat voor een voorbeeld ze gehad hebben, of ze komen er achter dta ze meer overgenomen hebben van mensen in de omgeving dan ze gedacht hadden.
Tegen die tijd zijn de soapsterren of vergeten of er wordt nog eens om gelachen: Goh weet je nog dat ik die helemaal het einde vond... Wat zag ik er eigenlijk in?