geaak! betekent eigenlijk gewoon te gek,of ben je gek in hyves,facebook twitter enz. taal. Het is eigenlijk een beetje vervormd. te geaak= te gek!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Gek en/of leuk.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij hyves zeggen mensen op een pf soms; Geake mooiboyy! Dat betekent gekke(mooie) mooibooy
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geaaaak . is gewoon Gek!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt aan de context van de zin. Vaak betekent het zoiets als gek maar niet dat je iemand uitscheld dat hij gek in z'n hoofd is. Geak moet je positiever zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geaak is gewoon een puber-vorm van gek. Kan in negatieve zin zijn en in positieve zin ;)