Waarom zijn jongens zo verlegen bij een meisje? Waarom moet het meisje steeds het woord doen bij een verlegen jongen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is ook een goeie vraag!

Antwoorden (6)

Omdat de verlegen jongen daar te verlegen voor is. Maar laat je niet ontmoedigen stille wateren hebben diepe gronden ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt denk ik aan het feit dat soms ook jongens niet zeker van hunzelf zijn dat ze zich naast een mooie meid begeven terwijl ze zichzelf miss wel minderwaardig zien tegen de jongen. Dan gaat z'n jongen op internet kijken en staat er : meisjes vinden praten leuk laat ze praten :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet alle mannen natuurlijk. Mannen zijn minder verlegen bij een onaantrekkelijk meisje! Er zijn mannen die van nature onzeker zijn, en als ze bij een mooie, aantrekkelijke vrouw zijn, zijn ze extra verlegen en onzeker. Dat komt omdat ze bang zijn dat ze niet aan haar eisen voldoen en afgewezen zullen worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen worden meestal een beetje verlegen uit respect, hij kent diegene nog niet en verwacht misschien dat hij niet helemaal aan diegene haar/zijn eisen kan voldoen.
Leer je iemand beter kennen dan valt het vaak toch weer mee. Zo kan iemand al snel los komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat die jongen dan erg onzeker is, zich niet weet te gedragen uit onzekerheid of hij wel aan je verwachtingen voldoet (die hij zichzelf in zijn hoofd haalt). als hij zich op zijn gemak gaat voelen bij je, zal hij minder verlegen worden. geef het de tijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weinig zelfvertrouwen bang voor afwijzing