Wie zou jij een compliment willen geven?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik vind het op dit moment wel passend een compliment te geven aan Michael Jackson voor de muziek die hij heeft nagelaten en voor de grote betekenis die hij is gegeven aan de popmuziek.

De neurochirurgen,oncoloog en radiotherapie arts van het VU medisch Centrum die me na 5 operatie's en 30 bestralingen van een kwaadaardige hersentumor met een gemiddelde levensverwachting van 2 tot 5 jaar helemaal schoon hebben kunnen krijgen, en er op de laatste scans niks meer te zien is. Ook een groot compliment voor alle verpleegkundigen die voor een goed en vriendelijk verblijf hebben gezorgd .

een politieagent die mij een bekeuring geeft voor te hard rijden om 2 uur ' snachts, en geen verkeer op de weg. Knap hoor...

Aan alle ouders die doorgaan met zoeken naar een (jarenlang) vermist of ontvoerd kind, dus en passant dan ook aan Jaap Jongbloed..

Aan alle mensen die ondanks veel pijn, verdriet en tegenslag de moed erin weten te houden.

Een ieder die ondanks dat er voldoende reden is om kwaad over iemand te spreken met respect over diegene blijft praten.

Aan de weergoden, die gezorgd hebben dat het gisteren hier droog bleef, zodat onze BBQ niet in het water viel!

aan mijn dochter die blijft "vechten"

Ik wil iedereen een compliment maken voor de vele mooie antwoorden die ik heb gekregen. Zo liefdevol had ik nooit verwacht. Jullie antwoorden doen mij goed hier in het ziekbed. Mijn wereld krijgt kleur warmte en een nieuwe blik. Dank jullie wel, voor de wederzijdse betrokkenheid.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100