Hoe kan je het best iemand via sms zeggen dat je hem ziet zitten?

Ik stel deze vraag voor mijn nicht,ze is verliefd op iemand dat ze eigenlijk amper kent.
Maar ze ziet hem wel een paar keer op een week,wel kort maar het belangrijkste is,dat ze hem ziet.
Ze weet eigenlijk ook niet veel van de persoon,waar ze iets voor voelt.
Graag zou ik jullie raad willen weten hoe je dan best zo een smsje verstuurd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

je moet het niet via sms doen! dat is flauw, je kunt wel bijvoorbeeld sturen: kunnen we een keer afspreken? ik heb je iets belangrijks te vertellen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

stuur een sms met de vraag of hij een keer iets wil afspreken, ergens wat drinken in een cafe of naar de bioscoop of iets dergelijks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze kent hem amper, maar heeft wel zijn mobiele nummer... Bijzonder.

Hoe dan ook: het beste kan ze gewoon een sms'je sturen met de vraag of hij zin heeft iets met haar te gaan drinken. Nee heb je, ja kun je krijgen.
(nog beter zou zijn de persoon als ze hem de volgende keer ziet gewoon te vragen of hij zin heeft in een drankje, dat komt minder geforceerd over dan via SMS).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"wanneer gaan we lunchen?" x
13 jaar geleden
maar waarom via sms? "hey lekker ding ik zie je wel zitten kwijl kwijl" uhhhhh nee! niet doen zo hoor!
ahum. Ik vind zelf via sms niet zo'n goede reden, ..stel dat iemand anders die sms eerst leest en er mee moet lachen :/ aj aj aj dan...
uhhh.. Ik zou gewoon voorstellen dat je nichtje eens ana die jongen vraagt om met haar te gaan lunchen. Als een jongen daarop "ja owkeej is goed" antwoordt, dan is dat al een stap in de goede richting,.... en de rest zal dan wel komen vermoed ik ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is niet om dat te doen via een smsje ze ziet hem dan wel kort een paar keer ze zou kunnen vragen of hij al een vriendin heeft? zo niet dan vragen voor naar de mc donalds? of een filmpje in de bios
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou hem gewoon opbellen (ze heeft zijn nummer immers) en een normaal gesprek aan gaan, en niet meteen beginnen over dat ze verliefd is op hem, dat kan misschien wel afschrikken. Ik neem aan dat ze in het normale leven ook normaal met hem praat. Tenzij het meer "hoi" "doei" en "dag" is... En dan als het een leuk telefoongesprek is, wat vaker met elkaar bellen en zodra er wat meer vertrouwen is, hem al vrij snel zeggen dat ze hem al tijden leuk vindt. En daarna is het vooral afwachten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey, neuken?!

(werkte bij mij, maarja ik heb dat soort humor)