Ik ben mijn maagdelijkheid verloren op onze zoveelste date, en hij zei dat hij het nooit zou doen als hij niet verliefd op me zou zijn! Nu zwijgt hij!

We hebben zo vaak gedate met elkaar en iedere keer zijn we niet voor elkaar gegaan. Nu heeft hij zijn gevoelens geuit en zijn we weer gaan date. Tijdens onze date zijn we weer in bed beland. We hebben al eerder sex met elkaar gehad, maar nooit gemeenschap omdat ik maagd was. Hij wist dat ik dit pas met hem wilde delen op de juiste moment. Maar toch heeft hij doorgedrukt tijdens het vrijen. We schrokken er beide van, en hij gaf aan dat hij het nooit zou hebben gedaan als hij niet echt verliefd op me was en niet voor me wilde gaan dit keer. We date nu al 6 jaar, en na de nacht met elkaar te hebben doorgebracht heb ik hem niet meer gesproken, dit omdat ik de dag erna op vakantie ging! Ik heb hem gebeld en gesmst vanuit vakantiebestemming, maar hij reageert er niet op. Ik weet dat hij niet goed is in gevoelens uiten, maar wat betekent ik ben echt verliefd op je bij een man?
(hij is 37 en ik 27)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zouden er toch voordelen zijn aan 'geen seks voor het huwelijk'?
Of is dit echt achterhaald?
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleid=DMF20101228_096

Antwoorden (9)

Ik kan niet voor alle mannen spreken, maar ik bedoel daarmee dat ik de vrouw in kwestie dan ECHT NOOIT meer kwijt wil omdat ik vlinders in mijn buik van haar krijg.
Misschien is hij echt zo geschrokken dat hij je nu niet meer durft aan te spreken omdat hij zich dood schaamt. Je zegt dat hij slecht is in gevoelens uiten dus dat zou dan wel kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien denkt hij dat je kwaad op hem bent door het voorval.Geef duidelijk aan dat je niet kwaad en bent en of hij contact met je wil opnemen.je bent toch 2 volwassen mensen dus kinderachtig gedoe van niet reageren slaat nergens op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan schaamte zijn!

Maar ff realistisch denken, dan kom ik met het meest waarschijnlijke, en dat is dat hij eigenlijk niet verliefd is maar wel zijn doel bereikt heeft!
Nu is hij waarschijnlijk uitgekeken op je en is hij weer verder gegaan met zijn eigen leven!

Als hij echt verliefd zou zijn, dan had hij allang op je berichtjes gereageerd!

Een man die echt verliefd is, zegt het niet maar laat het duidelijk merken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je geen houvast aan hoe hij was toen jullie al eerder sex hadden? Dat zal toch niet zakelijk zo zijn gegaan van: "Zullen we even een nummertje?" Als hij toen teder was zou het kunnen betekenen dat hij toch wel verliefd op je is.
Verder, weet je zeker dat hij je sms vanaf je vakantie adres ook gekregen heeft? Vanuit het buitenland bijvoorbeeld kan je bij het versturen wel eens een foutje maken. Je schrijft dat je hem ook gebeld hebt. Nam hij niet op? En dan nog een vraag tot slot: ben je nu weer thuis of zit je nog op je vakantie adres? Als je weer thuis bent raad ik je aan hem daarvan op de hoogte te stellen door bellen, smsen of e-mail. Kijk dan nog eens hoe hij daarop reageert voor je je conclusies trekt.
13 jaar geleden
Wat een onschuld en naïviteit hier. En dat op je 27-ste, en dan al 6 jaar met elkaar omgaan zonder pooit sex te hebben gehad. In welke wereld leef je?

Liefde bestaat niet, maar lust wel. En man wordt gewoon bij tijd en wijle geil, en dat heeft niets met houden van of zelfs verliefdheid te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als een man zich al zes jaar in heeft gehouden als respect naar jou toe, is het vrij "logisch" dat dit nu is gebeurd.

Hij is waarschijnlijk geschrokken. Waar de liefde tussen jullie gedeeltelijk platonisch en gedeeltelijk lichamelijk was ( namelijk "weer" in bed beland ) is er nu een seksuele content bij gekomen.

Seks is voor sommige mannen moeilijk omdat hij zich onbewust schuldig voelt . Niet zo zeer naar jou toe . ( de rest mag je zelf invullen ) .

Laat het goede in jullie relatie zich rustig herstellen. Probeer hem te overtuigen dat hij zich echt nergens schuldig over hoeft te voelen , dat het * goed* was wat jullie samen ervoeren.

Seks met een ander die je als innige vriend al zes jaar lang kent is heel natuurlijk , niets mis mee.

Als je niet experimenteert vóórdat je definitief met iemand doorgaat , weet je ook niet wat er van je verwacht wordt als seksuele partner. Dus niet om je over te schamen of wat dan ook .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij bent 27 en hij 37 en daten al 6 jaar met elkaar? Maak ik hieruit op dat jullie geen vaste relatie hebben maar alleen een seksuele relatie?

Sja, je wilde je maagdelijkheid niet verliezen en bewaren voor het juiste moment maar nam wel het risico door te vrijen dus ergens was dat voor jou toch het juiste moment. Op dat moment was hij opgewonden en wild dus dat doordrukken kan per ongeluk gegaan zijn en heeft niets met verliefdheid of houden van te maken. Verliefd zijn of houden van kan je ook zonder seks en doordrukken en andersom idem dito.

Het feit dat hij niet meer reageert op je sms berichten en telefoontjes zegt al genoeg. Waarschijnlijk heb jij hem dat doordrukken verweten en schaamt hij zich of hij heeft gedaan wat hij wilde en de spanning is eraf dat kan ook.

Zeggen dat je verliefd bent tegen je lover is helemaal niet zo moeilijk dat kan iedereen. Hier liefkozend bij kijken is een kwestie van een beetje oefenen maar het laten zien is een kunst. en zo'n kunstenaar is hij niet want hij laat het niet echt zien...hij beantwoord je berichtjes of telefoontjes niet immers en laat jou in raadselen achter en neemt niet de moeite je te antwoorden. Misschien heeft hij allang een andere date gevonden en geen interesse meer in jou. Ik zou het lekker zo laten en je energie in iemand steken die wel het geduld heeft te wachten op jouw goeie moment en die in voor-en tegenspoed er voor je is...deze in ieder geval niet. Succes ermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hallo, oh dit is natuurlijk heel vervelend voor je!
eigenlijk zijn er 2 opties of hij is echt verliefd op je en is bang dat hij je nu gekwetst heeft, sommige jongens/mannen houden er niet van om iemand te ontmaagden. maar als hij echt verliefd op je is zal hij hier weinig last van hebben in zo;n situatie kan je zeggen dat je het fijn/geweldig ( wat dan ook ) vond.
het zou inderdaad ook kunnen dat hij nu op je uitgekeken is. kan je niet gewoon bij hem langs gaan? en het hem vragen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jullie al 6 jaar met elkaar gaan dan kan de liefde/ relatie niet in een keer over zijn.
Zoek hem op en vraag om uitleg. Ga niet afwachten maar ga naar hem toe. Laat je onzekerheid niet parten spelen. Zoek hem op. Je hebt recht op een uitleg.

Wat je bedoelt met je laatste zin snap ik niet;
'maar wat betekent ik ben echt verliefd op je bij een man?'

Kun je deze zin misschien uitleggen?