Een vriendin van me is 17 en heel erg aan 't flirten met een jongen van 24. Wat moet ik hier nou van vinden?

Sturen elkaar ook smsjes die toch duidelijk dubbelzinnig zijn etcetera. Alleen al de manier waarop ze praat over hem...
Ikzelf vind het eigenlijk niet kunnen. Natuurlijk ben ik supporter van de liefde maar 17 en 24 is wel een erg groot verschil toch? Bovendien is het wel een meisje dat errug snel 'verliefd' wordt. Als goeie vriend van haar maak ik me toch een btje zorgen...
Wat vinden jullie, ben ik een zeurpiet? Moet ik het maar gewoon zijn beloop laten gaan onder het motto 'het is jouw leven, je gaat je gang maar, maar spaar me de details', of mag ik me er toch een beetje mee bemoeien, en hoe moet ikzelf dan zoiets brengen bij haar?

Verdenking van Loverboy is niet aan de orde! Om even aanvulling te geven op kweenie. Met de jongen zelf is op zich niets mis, voor zover ik het kan bepalen :-)

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zou me er niet te veel mee moeien. Enerzijds is ze toch wel blij met het geflirt, anders deed ze het niet. Je zou dus iets melden wat tegen haar gevoel in gaat. Anderzijds is 17-24 niet eens zo'n heel groot gat. Voor hetzelfde geld zijn ze 'gemaakt' voor elkaar.

Ik zie zulke leeftijdsverschillen constant om me heen, ook 21 jarige jongens met 14 jarige meisjes. Persoonlijk als jongen snap ik niet helemaal wat deze jongens bezield om ze zo jong uit te zoeken. Ik zie mijzelf nog niet rondlopen met iemand van zo jong maar als ze zich daar fijn bij voelen, zolang het meisje er maar geen last van heeft.. Maar een meisje van 17 is al redelijk volwassen. En als ze er allebei geen moeite mee hebben? Waarom niet?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100