Man, 63, met wao uitkering wil trouwen met vrouw,58,volop werkzaam in de zorgsectorWelke voor- en nadelen zitten er aan trouwen?

Aparte woningen, vrouw verdient genoeg om allerlei kosten niet te hoeven betalen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Het voordeel is dat je niet meer alleen bent, het nadeel is dat je niet meer allren bent, maar als je de financiele voor en nadelen bedoelt, tja als dat je hoofdafweging gaat worden weet ik niet of de relatie zo goed is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je bedoelt ivm de wao vd man dan zit dat wel goed. Tenzij de man een toeslag (aanvulling) heeft. De man zal is afgekeurd op 't werk dat hij deed en daarvoor krijgt hij wao. De vrouw cq samenwonen trouwen veranderd daar niets aan