ik wil met een hele leuke jongen afspreken,maar ik heb nog steeds die paar kale plekken op mijn hoofd, meestal draag ik een pet , wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kom je aan die kale plekken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@roland1995: Hoe is dat relevant? Chemokuur, Alopecia of Trichotilomanie, maakt dat verschil voor jou? Kies zelf maar een leuke uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@stippel: als je even naar de geschiedenis van de vraagsteller zou kijken dan zul je er achter komen dat het in elk geval geen chemokuur is. Die andere twee ken ik niet, maar dat is in elk geval een veel te enge benaming voor dat wat er gebeurd is. Zie voor de oorzaak: http://www.goeievraag.nl/vraag/groeit-terug-hoofd-deel-keer.213123
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat maakt verschil, als het door een ziekte of behandeling is zou je dat gewoon (moeten) kunnen vertellen tegen die jongen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je het een tijdje moeilijk hebt gehad en je haren uitgetrokken hebt (wat heel veel voorkomt bij jonge mensen), niet, omdat je dan niet voldoet aan het ideaalbeeld of zo? In wat voor wereld leven wij eigenlijk?

Antwoorden (6)

Gewoon een leuke hippe pet opdoen, als het ter sprake komt gewoon uitleggen, ik neem aan dat het wel weer aangroeit dus als je dat erbij verteld. Ik weet ook niet hoe zichtbaar het is maar meestal kijken jongens naar hele andere dingen dan je haar.

Afbeelding van een meisje met een leuke pet, jongens die eerst de pet zagen voor dat ze wat anders opviel mogen reageren.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh ja en bedenk altijd dat die jongen waarschijnlijk veel zenuwachtiger is dan jij, of is het een echte playa? Als hij trouwens echt problemen er mee heeft, weet je ook gelijk waar je staat en is ie jou toch niet waard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik keek eigenlijk eerst naar de pet omdat dit het onderwerp was maar in de realiteit niet :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is nu wel het probleem alle nadruk ligt nu al op de pet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke pet? ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey Tomaat. Ben jij een moderator ofzo? Aangezien dat plaatje op de server van ilsemedia staat?
En mag dat wel van je baas? Dat soort plaatjes op de openbare webserver van kantoor zetten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezien de oorzaak lijkt mij het dragen van een petje geen gek idee.. (overigens viel mij als eerste de groene broek op, daarna de pet omdat dat het onderwerp was...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aangezien je pics hier moet uploaden komt alles aan plaatjes op de ilsemedia server te staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moest meteen aan Nostradamus met z'n strakke groene broek denken!
Als je niet al te kort haar hebt dan kan je het met staartjes of leuke klemmen een beetje verbloemen om plukken haar erover heen te hangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wees niet tè onzeker over jezelf, hij heeft ook zijn kanten. Uiteindelijk draait een relatie toch om het innerlijk, ergert hij zich zooo aan die plekjes, nou dan is hij niet goed genoeg voor jou. Een tip: Cijfer jezelf niet weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe een leuk hoedje of petje op, dat draag ik ook regelmatig omdat ik het leuk vind. Ik weet zeker dat hij het ook een leuk hoedje/petje zal vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon laten zien wie je bent. Als hij je afwijst vanwege je uiterlijk, weet je dat hij niet de ware is voor je. Je moet onthouden dat je prachtig bent op jouw manier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is heel vervelend als je dat hebt.. maar wat helpt een pet? het helpt je van je onzekerheid af? maar ooit zal die leuke jongen jou zonder pet zien.. en als die jongen jou ook leuk vind.. zal die het gewoon accepteren.